فونیکسریمکسبهتام

۲ کشته در تصادف جاده دهدشت

عصر خودرو- سرهنگ منوچهر سیاهپور بیان کرد: این تصادف در ۲۰ کیلومتری دهدشت عصر روز دوشنبه به وقوع پیوست، خودروی پیکان که از مسیر مقابل در حرکت بود در پی برخورد با سواری پیکان به علت نشت گاز «ال پی جی» دچار حریق شد و راننده آن در آتش سوخت.

۲ کشته در تصادف جاده دهدشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر وقوع سانحه تصادف در محور قلعه رئیسی به دهدشت دو نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

    سرهنگ منوچهر سیاهپور افزود: در این تصادف خودروی سواری پیکان از دهدشت به سمت قلعه رئیسی در حرکت بود که با انحراف به چپ خودرو دچار سانحه شد.

    وی بیان کرد: این تصادف در 20 کیلومتری دهدشت عصر روز دوشنبه به وقوع پیوست، خودروی پیکان که از مسیر مقابل در حرکت بود در پی برخورد با سواری پیکان به علت نشت گاز «ال پی جی» دچار حریق شد و راننده آن در آتش سوخت.

    سیاهپور اظهار کرد: سه سرنشین خودروی پیکان به علت شدت جراحات به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت انتقال داده شدند.

    وی علت این سانحه را تجاوز به چپ خودروی سواری پیکان که از دهدشت به سمت قلعه رئیسی در حرکت بود ،دانست و گفت: پیکانی که از مقابل در حرکت بود و از گاز مایع برای سوخت استفاده کرده بود دچار حریق شد و بطور کامل در آتش سوخت.

    سیاهپور استفاده و نصب غیر استاندارد گاز ال پی جی بر روی خودروها به دلیل نبود نظارت در این حوزه باعث بروز حوادثی از این دست شده که تاکنون خانواده های زیادی را در غم از دست دادن عزیزانشان داغدار کرده است.

    بخش چاروسا باپنج دهستان و 344 روستا با جمعیتی حدود 22 هزار نفر از توابع شهرستان کهگیلویه در جنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۸ روز پیش
        آرشیو