فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۴۴۷»

از فردا بر میزان آلاینده‌های تهران افزوده خواهد شد

عصر خودرو- در سه روز آینده جوی آرام برای تمامی نقاط کشور پیش بینی می‌شود.

از فردا بر میزان آلاینده‌های تهران افزوده خواهد شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، براساس تحلیل داده ها ونقشه های پیش یابی هواشناسی امروز شاهد خروج جریانات ناپایدار ازمرزهای شرقی کشور خواهیم بود که بدنبال آن جوی پایدار تا سه روز آینده درغالب مناطق کشور حاکم خواهد شد.

    امروز در نیمه شرقی کشور کاهش دما پیش بینی می شود که کاهش دما در شمال شرق کشور محسوس تر می باشد.

    در روز چهارشنبه با گذر امواج تراز میانی جو از نیمه جنوبی کشور ناپایداری هایی به شکل رشد ابر ووزش باد در حاشیه خلیج فارس پیش بینی می شود.

    در اواخر وقت روز پنج شنبه با نزدیک شدن ناوه ای به شمال غرب و غرب کشورشروع بارش را در مرزهای غربی و در روز جمعه بطور گسترده تر در شمال غرب ، غرب ، بتدریج سواحل شمالی کشور و دامنه های البرز انتظار داریم.

    از فردا بر میزان آلاینده‌ها در سطح شهر تهران افزوده خواهد شد

    مرتضی ضرابی کارشناس هواشناسی گفت: ورود سامانه بارشی در نیمه جنوبی کشور پیش‌بینی شده است.
    به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناس هواشناسی اظهار داشت: جمعه اواسط روز سامانه بارشی از شمال غرب و غرب وارد کشور شد و امروز از مرزهای شمال شرقی و شرق خارج خواهد شد.

    وی افزود: بنابراین تا قبل از ظهر انتظار داریم فعالیت بارشی که به صورت بارش‌های خفیف است در شمال شرق و شرق کشور به ویژه خراسان رضوی به اتمام برسد و مشهد امروز در هوای پاک به سر می‌برد.

    کارشناس هواشناسی تصریح کرد: در سه روز آینده جوی آرام برای تمامی نقاط کشور پیش بینی می‌شود از لحاظ سردی هوا در نیمه شرقی کشورمان هوای سرد جایگزین خواهد شد. تهران نیز امروز در هوای پاک به سر می‌برد.

    ضرابی در خصوص افزایش آلاینده‌ها در سطح شهر تهران افزود: از فردا قدری بر میزان آلاینده‌ها در سطح شهر تهران افزوده خواهد شد و سامانه دیگری به صورت خیلی خفیف در راه است بنابراین در روز چهارشنبه در شهرهای نیمه جنوبی هوای ابری و بارش خفیف پیش‌بینی می‌شود و موج دیگری از سمت شمال غرب وارد کشور خواهد شد.

    بیشینه وکمینه دمای هوای تهران به ترتیب 9 و0 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

    گرم ترین وسرترین استان ها هرمزگان وهمدان است.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو