فونیکسریمکسبهتام

فرماندار پیرانشهر خبر داد:

نجات جان سرنشینان ۷۰۰ خودرو از برف و کولاک در پیرانشهر

عصر خودرو- فرماندار پیرانشهر گفت: شب گذشته سرنشینان ۷۰۰ خودرو از برف و کولاک در پیرانشهر نجات یافتند.

نجات جان سرنشینان ۷۰۰ خودرو از برف و کولاک در پیرانشهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، اردوان نوسودی در ارومیه اظهار داشت: راه ارتباطی تمام روستاهای شهرستان پیرانشهر طی روزهای گذشته به دلیل بار سنگین برف مسدود شده بود که با تلاش‌های انجام گرفته راه ارتباطی 115 روستای این شهرستان بازگشایی شد.

    وی با بیان اینکه موج دوم بارش در روزهای گذشته، از دیروز وارد این شهرستان شده است، تصریح کرد: این بارش‌ها که با وزش باد همراه است، سبب ایجاد کولاک شدید در محورهای پیرانشهر شده است.

    فرماندار پیرانشهر با بیان اینکه با بروز کولاک شدید در محورهای این شهرستان، خودروهایی که در حال تردد در راه‌های این شهرستان بودند با مشکل مواجه شدند، ادامه داد: شب گذشته شاهد گرفتار شدن تعداد قابل توجهی خودرو در محورهای مواصلاتی این شهرستان بودیم.

    این مسئول با بیان اینکه شب گذشته 700 دستگاه خودرو در برف و کولاک گرفتار شده بودند، اظهار داشت: در این راستا امدادگران هلال احمر این شهرستان به کمک راهداران توانستند سرنشینان این خودروها را از برف و کولاک نجات دهند.

    نوسودی با بیان اینکه در این راستا سه اکیپ امدادی که مجهز به امکانات گرمایشی بودند به این محور اعزام شدند تا خدمات لازم را ارائه دهند، افزود: امسال بارش سنگین برف را در این شهرستان شاهد هستیم.

    وی تجهیز خودروها به زنجیرچرخ و سیستم گرمایشی مناسب را هنگام تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان موثر عنوان کرد و اظهار داشت: تجهیز خودرو به سیستم گرمایشی مناسب، رعایت سرعت مطمئنه و رعایت هر چه بیشتر علایم راهنمایی و رانندگی در زمان بارش برف مورد تاکید قرار دارد.

    فرماندار پیرانشهر اسکان اضطراری در راه ماندگان را مورد اشاره قرار داد و اذعان داشت: در این راستا به افرادی که مورد اسکان موقت قرار می‌گیرند، پتو، چادر و مواد غذایی ارائه می‌شود.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط