فونیکسریمکسبهتام

در جلسه خدمات پس از فروش ایساکو مطرح شد؛

ایجاد کارگروه شناسایی استعدادها و مهارت‌های فنی و تعمیراتی سراسر کشور

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، خواستار کشف استعدادهای برتر و نیروهای فنی چیره‌دست و خبره در سطح کشور به منظور بهره‌برداری شبکه نمایندگی‌ها از توانمندی‌های این افراد شد.

ایجاد کارگروه شناسایی استعدادها و مهارت‌های فنی و تعمیراتی سراسر کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، مهندس رضا حسینی گفت: تعمیرات خودرو، علاوه بر آن‌که دانش خاص خود را می‌طلبد، نیازمند خلاقیت و هوشمندی خاصی است که برخی استادکاران با علاقه‌مندی ویژه و پشتکار خود به آن دست می‌یابند. هدف ما از تشکیل این کارگروه، یافتن چنین افرادی است. نیروهای فنی دست به آچاری که تجربه و تخصص خود را دایما به چالش می‌کشند و پیچیده‌ترین مسائل فنی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام می‌رسانند.

    وی افزود: در حال حاضر نیز شبکه گسترده خدمات ایساکو با دارا بودن مرکز بزرگ آموزش فنی و ارتباط گسترده با دانشگاه‌ها، نیروهای فنی برجسته و آموزش دیده‌ای را در تعمیرگاه‌های خود در اختیار دارد و حضور استعدادهای جدید و تبادل و اشتراک دانش بین این دو گروه می‌تواند، از طریق تبدیل دانش به دانایی، مسیر بهبود ارایه خدمات را روشن‌تر و هموارتر کند.

    وی همچنین گفت: با دریافت آرا و به کارگیری دانسته‌های این تعمیرکاران ماهر و خلاق، می‌توان علاوه بر بهره‌گیری از تئوری‌های تعمیرگاهی، مجموعه‌ای از تخصص و تجربه را نیز در اختیار گرفت و با مدل‌سازی و ایجاد بانک اطلاعاتی حاصل و تسری آن به بخش تولید و مرکز تحقیقات گروه، راهکارهای ساده‌تر و به صرفه‌تری برای رفع مشکلات فنی و بهبود کیفیت جست.

    حسینی، در جمع‌بندی سخنان خود اظهار کرد: پس از شناسایی کارشناسان و دست‌اندرکاران زبده در دو حوزه تامین و تعمیرات خودرو، که به عهده مسوولان دفاتر منطقه‌ای گذاشته شده، مدل‌سازی و پیاده‌سازی ایده‌های تخصصی این افراد در برنامه شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، قرار خواهد گرفت.

    وی در پایان افزود: پس از اتمام فرآیند کارگروه مذکور، یک جشنواره مهارتی توسط واحد آموزش شرکت ایساکو برگزار و از دارندگان طرح‌های نوین و برتر در زمینه های مختلف خدمت‌رسانی تجلیل به عمل خواهد آمد.

    لازم به ذکر است، این طرح در کارگروه خدمات پس از فروش که به صورت مستمر و به منظور بهینه‌سازی ارائه خدمات به مشتریان تشکیل می‌شود، در دستور کار ایساکو، قرار گرفته است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو