فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۴۰۴»

ادامه پیگیری‌های سازمان بازرسی در موضوع آلودگی هوا

عصر خودرو- سراج با بیان اینکه موضوع آلودگی هوا هرچه سریعتر باید حل شود، گفت: نامه‌هایی از سوی سازمان بازرسی برای مطالبه وظایف قانونی دستگاه‌های مسئول در حوزه آلودگی هوا به سران سه قوه و ۱۰ نهاد مسئول در این حوزه ارسال شده است.

ادامه پیگیری‌های سازمان بازرسی در موضوع آلودگی هوا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  میزان  ، ناصر سراج  با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور در زمینه آلودگی هوا ورود کرده است، اظهارکرد: آلودگی هوا با سلامت مردم ارتباط مستیم دارد، بنابراین با توجه به حساسایت موضوع باید هرچه سریعتر این موضوع حل شود و مسئولان ذی‌ربط اقدامات موثر و راهکار اساسی ارائه دهند.

    رئیس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته به برخی قصور‌ها از سوی برخی نهادهای مربوطه در بحث آلودگی هوا رسیده‌ایم که با توجه به این امر، نامه و درخواست‌هایی به نهاد‌های مربوطه ارسال شده است.

    وی با اشاره به اینکه روز گذشته سه نامه به صورت جداگانه به روسای قوای سه‌گانه از جمله قوه‌مققنه، قوه‌مجریه و قوه‌قضاییه در رابطه با آلودگی هوا ارسال کردیم، گفت: هر کجا که تخلفی صورت گیرد ما ورود می‌کنیم، بنابراین در این مقوله نیز نیاز دانستیم که ورود و نظارت داشته باشیم.

    سراج با تاکید بر اینکه محتوای نامه به نهاد‌ها و سران سه‌ قوه محرمانه است، بنابراین  از بیان جزییات آن معذور هستم، افزود: به طور کلی می‌توانم بگویم نه تنها به سران قوای سه‌گانه بلکه به 10 نهاد و ارگان مسئول در زمینه آلودگی هوا نامه و درخواست ارسال کردیم که آنها باید به زودی به نامه‌ها پاسخ دهند.

    وی ادامه داد: بعد از پاسخ‌ نامه‌ها به یک جمع‌بندی در زمینه آلودگی هوا و تخلفات در این زمینه خواهیم رسید و نتایج پیگیری‌های ما به مراجع ذی‌ربط ارسال می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو