فونیکسریمکسبهتام

پیش بینی وضعیت آب و هوا

بارش برف و باران از عصر فردا در تهران آغاز می‌شود

عصر خودرو- سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرده است از امروز در شمال غرب، جنوب و سواحل غربی خزر بارندگی آغاز می شود. تهران از بعد از ظهر فردا شاهد برف و باران خواهد بود.

بارش برف و باران از عصر فردا در تهران آغاز می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی در روز پنجشنبه بارش پراکنده در مناطق جنوبی و همچنین شمال غرب و سواحل غربی خزر انتظار می رود.

    احد وظیفه افزود: وزش باد شدید در برخی مناطق شمال غرب کشور نیز در این روز پیش بینی می شود.

    به گفته وی روز جمعه با فعالیت سامانه بارشی دیگری از نوار غربی کشور بر میزان بارش باران و برف در این ناحیه افزوده شده تا انتهای روز نیمه غربی کشور و به صورت پراکنده مناطق مرکزی و در انتهای روز مناطق شرق کشور را فراخواهد گرفت. شدت بارش در این روز در جنوب غرب و غرب کشور است.

    وظیفه یادآور شد: روز شنبه از شدت بارش در شمال غرب کشور کاسته می شود و بارش پراکنده باران و برف در این مناطق پیش بینی می شود. در مناطق جنوبی کشور بارندگی از شدت قابل ملاحظه ای برخوردار خواهد بود. در سواحل شمالی کشور و ارتفاعات البرز بارش برف و باران پیش بینی می شود. با حرکت این سیستم به سمت شرق، در منطقه شرق کشور نیز بارش باران و در ارتفاعات بارش برف خ می دهد.

    بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری پیش بینی شده و بعد از ظهر فردا همراه با بارش باران و برف و در پاره ای نقاط مه آلود خواهد بود.

    کمترین و بیشترین دمای تهران نیز 4 و 11 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو