فونیکسریمکسبهتام

قادری تاکید‌کرد:

اخذ عوارض از تونل‌های شهری راهکاری برای کاهش آلودگی هوا

عصر خودرو- عضو کمیسیون برنامه و بودجه محاسبات مجلس با بیان اینکه عوارض تونل‌های شهری می‌تواند میزان ترافیک کلان شهرها را کاهش دهد، گفت: اخذ عوارض تونل‌های شهری راهکاری برای کاهش آلودگی هوا است .

اخذ عوارض از تونل‌های شهری راهکاری برای کاهش آلودگی هوا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت، جعفرقادری درباره اخذ عوارض در تونل‌های شهری،خاطرنشان کرد: اخذ عوارض از تونل‌های شهری می تواند زمینه ساز جایگزین شدن وسایل نقلیه عمومی به جای خودرهای تک سرنشین در پایتخت و کلان شهرها باشد.

    اخذ عوارض  از تونل های شهری درصد آلودگی در کلانشهرها را کاهش می دهد

    نماینده  مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  دولت می تواند هزینه‌هایی که  از عوارض تونل‌های شهری دریافت می کند را خرج توسعه وسایل همگانی در سیستم حمل ونقل کشوری بکند، تصریح کرد:با  توسعه سیستم همگانی حمل و نقل  می توانیم سلامت هوا را نیز درکشور کنترل کنیم و  این در حالی است که  اگر  اخذ عوارض  از تونل های شهری را اجرایی  می کردیم،بطور حتم درصد آلودگی در کلانشهرها کاهش می یافت.
    قادری  ادامه داد: وسایل نقلیه عمومی در کشور باید از نظرکمی-کیفی  توسعه یابند؛زیرا بدیهی است که اگر بخواهیم  با پارامترهای اقتصادی سرو سامانی  به وضعیت حمل ونقل در کشور بدهیم یکی از مناسب ترین راهکارها اخذ عوارض شهری است که از رفت و آمد های غیراصولی در کلانشهرها جلوگیری می کند.
    نماینده مردم شیراز  درادامه درباره دیرکرد خودرو سازان  در زمان تحویل خودرهای قسطی،خاطرنشان کرد: خودرو سازان  باید برطبق زمانی که در قرارداد با مشتری توافق کردند خودرو را تحویل دهنند و در غیر اینصورت باید عواقب  جانبی این  دیرکرد را  ببپذیرند و در رفع آن مشتری را راضی کنند.

    سازمان حمایت از مصرف کننده  با ید در راستای حقوق مشتریان خودرو ورود کند

    وی  با بیان اینکه سازمان حمایت ازمصرف کننده  با ید در راستای حقوق مشتریان خودرو ورود کند،تاکید کرد:سازمان حمایت از مصرف کنند مدافع  کاملی برای احقاق حقوق مصرف کننده نیست و انتظار می رود با  تدابیر خاصی قدرتمندتر  دراین عرصه  حضوربعمل آورد.
    عضو کمیسیون  برنامه و بودجه محاسبات مجلس، یادآورشد: اگر مشتریان خودرو اقساط  را در زمان مقرر پرداخت نکنند جریمه می‌شوند  و به همین علت خودروسازان هم اگر در راستای تحویل خودرو طبق  قرارداد عمل نکردند،باید با راهکارهای اقتصادی مشتریان را راضی کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو