فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۳۴۳»

تهرانی‌ها تا چهارشنبه منتظر کاهش آلودگی هوا نباشند

عصر خودرو- در حالی که ساکنان استان تهران و کلانشهرها همچنان از آلودگی هوا رنج می برند مدیر کل پیش بینی آب و هوای کشور گفت که مردم تا چهارشنبه منتظر باد و باران نباشند.

تهرانی‌ها تا چهارشنبه منتظر کاهش آلودگی هوا نباشند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مردم تهران و کلانشهرها همچنان روزهاست که منتظر رفع آلودگی هوا و بهبود شرایط جوی هستند تا از شر آلودگی هوا نجات پیدا کنند.

    آنها هنوز صحبت‌های مسئولان ذی‌ربط مبنی بر بهبود وضعیت هوای کشور با ورود بنزین های وارداتی به اصطلاح یورو 4 را فراموش نکرده‌اند اما دیگر چاره‌ای جز تنفس در میان دود وآلاینده ها را ندارند.

    احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم گفت: در حال حاضر جوی آرام در کشور حاک است و تنها در جنوب شرق کشور بارندگی‌های خفیفی را شاهد هستیم.

    وی ادامه داد: وضعیت هوای استان تهران در حال حاضر آرام است و این وضعیت ناسالم بودن هوا برای گروههای حساس تا 3 روز آینده یعنی عصر چهارشنبه ادامه دارد.

    مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: از روز چهارشنبه موج جدیدی از بارندگی وارد کشور می شود که بیشتر بارش ها در جنوب غرب کشور خواهد بود.

    وظیفه اظهار داشت: انتظار داریم از روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور شاهد بارندگی در استان تهران نیز باشیم و هوای تهران نیز تغییر کند.متاسفانه هوای تهران همچنان تا زمان بارندگی برای گروههای حساس ناسالم است و امیدواریم این گروهها از تردد در سطح شهر خودداری کنند.

    جلسات کمیته اضطرار آلودگی هوا در روزهای گذشته برگزار شده و تمهیداتی از قبیل توقف فروش طرح ترافیک، تعطیلی کارخانه های شن و ماسه، آماده باش اورژانس، تعطیلی زنگ ورزش و تاکید بر معاینه فنی خودروها انجام گرفت. این تمهیدات همچنان از سوی مسوولان ذیربط ادامه دارد و جلسه کمیته امروز نیز برگزار می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو