فونیکسریمکسبهتام

یک سوپروانت با موتور کوروت

عصر خودرو- ایده یک وانت‌بار قدرتی و عملکرد-محور هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. واکسهال هم با علم به این موضوع، فیس‌لیفت مدل ۲۰۱۶ مالوو را قدرتمند تر و تهاجمی تر از گذشته معرفی کرده است.

یک سوپروانت با موتور کوروت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵:۰۰
  • یک سوپروانت با موتور کوروت
  • یک سوپروانت با موتور کوروت
  • یک سوپروانت با موتور کوروت

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، واکسهال Maloo VXR8 که در اصل همزاد انگلیسی هولدن کومودور یوت است، در مدل جدید با تغییراتی که در طرفین سپر جلو داشته، و همچنین، منافذ هوایی که روی کاپوتش کار شده، سوار بر چرخ های 20 اینچی جدید، ژستی خشمگین تر از گذشته به خود گرفته. دو رنگ بدنه جدید در طیف سرخ و آبی نیز به پالت رنگ های این سوپر وانت اضافه شده. اما تغییر اساسی تر زیر کاپوت اعمال شده، جایی که موتور LS3 V8 مدل پیش از فیس‌لیفت جای خود را به نیروگاه LSA V8 مجهز به سوپرچارجر داده. نیروگاه جدید با حجم 6.2 لیتر، 528 اسب‌بخار قدرت و 671 نیوتن‌متر گشتاور دارد که به عبارتی می شود 103 اسب‌بخار قدرت و 101 نیوتن‌متر گشتاور بیشتر به نسبت واحد LS3 V8. با این قدرت به مراتب بیشتر، Maloo VXR8 تنها 4.6 ثانیه تا تندی یکصد کیلومتر در ساعت فاصله دارد، البته با حداکثر سرعتی که بصورت الکترونیکی، محدود شده به تنها 250 کیلومتر در ساعت.
در کنار این اصلاحات، بهینه‌سازی هایی نیز در فنربندی خودرو اعمال شده. این خودرو همچنین بصورت استاندارد مجهز به یک دیفرانسیل لغزش محدود و سیستم لانچ کنترل (بر روی مدل های دستی) است. قیمت پایه Maloo VXR8 جدید واکسهال 54.500 پوند اعلام شده که به پول خودمان می شود نزدیک به 275 میلیون تومان است.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط