فونیکسریمکسبهتام

واژگونی مینی بوس در جاده اردبیل - گرمی هفت مصدوم برجای گذاشت

عصر خودرو- بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در جاده اردبیل به گرمی هفت نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

واژگونی مینی بوس در جاده اردبیل - گرمی هفت مصدوم برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اردبیل گفت : این حادثه دوشنبه شب در کیلومتر 43 محور اردبیل به گرمی و در هفت کیلومتری شهر رضی روی داده است.
    عزیر ارشادیان افزود: این مینی بوس 18 سرنشین داشت که هفت نفر از آنها دچار مصدویت شده و توسط امدادگران اورژانس درمان و یا به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.
    وی اضافه کرد: 2 نفر از مصدومان توسط نجاتگران هلال احمر به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند و پنج نفر دیگر توسط عوامل اورژانس امدادرسانی شدند.
    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه 2 تیم عملیاتی هلال احمر برای امدادرسانی به حادثه دیدگان این تصادف جاده ای اعزام شده بودند، ادامه داد: یکی از تیم ها از پایگاه بین شهری اردبیل به مغان و تیم دیگر از پایگاه لنگان برای امدادرسانی در این حادثه حاضر شده بودند.
    ارشادیان افزود: 6 نفر نجاتگر هلال احمر با 2 دستگاه آمبولانس در این حادثه مشغول امدادرسانی بودند.
    شهرستان گرمی در شمال اردبیل واقع می باشد.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط