فونیکسریمکسبهتام

گاو خشمگین خانواده هوراکان را بزرگ تر می کند

عصر خودرو- لامبورگینی به طور ضمنی اعلام کرد که چند نسخه ویژه دیگر برای مدل هوراکان در آستین دارد.

گاو خشمگین خانواده هوراکان را بزرگ تر می کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از لفتلین نیوز، این شرکت در سال 2012 زمانیکه هوراکان به عنوان جانشین گالاردو در حال ساخت بود، وعده داد که تمایل خود را برای ساخت مدلهای خاص محدود کاهش دهد.

    مایل لاک رئیس سابق لامبورگینی در آمریکا گفته بود که این مدل جدید روی سادگی به منظور پایین آوردن هزینه ها و جلوگیری از سردرگمی مشتریان متمرکز خواهد بود.

    استفان وینکلمان مدیرعامل لامبورگینی اکنون میگوید این شرکت یک استراتژی کاملا متفاوت را در ذهن دارد و آن تبدیل پلتفرم هوراکان به یک پلتفرم انعطاف پذیر است که برای انجام طیف وسیعی از تغییرات مناسب باشد.

    انتظار میرود لامبورگینی قبل از معرفی یک پکیج سوپرولوس یا سوپرلگرا، LP580-2 را در فرم اسپایدر عرضه کند.

    وینکلمان میگوید بیش از پنج مدل مشتق شده از هوراکان در نهایت روانه بازار خواهد شد که هر یک از آنها روی موضوعات مختلفی همچمون سبک زندگی، لذت رانندگی، عملکرد، عملکرد بالاتر و مسابقه متمرکز خواهند بود.

    "گاو خشمگین" هنوز زمان مشخصی برای معرفی اعضای جدید وعده داده شده خانواده هوراکان اعلام نکرده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط