فونیکسریمکسبهتام

رانندگی ۳۵ کیلومتری دو کودک ۱۲ و ۱۳ ساله برای نجات خانواده شان؛ پدر خانواده کشته شد

عصر خودرو- رانندگی ۲ کودک ۱۲ و ۱۳ ساله در استرالیا، برای نجات خانواده شان که در چاه گیر کرده بودند موفق نبود و پدر آنها کشته شد.

رانندگی ۳۵ کیلومتری دو کودک ۱۲ و ۱۳ ساله برای نجات خانواده شان؛ پدر خانواده کشته شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین، 2 کودک 12 و 13 ساله، 35 کیلومتر رانندگی کردند تا در کمترین زمان ممکن، کمک بیاورند و مادر و پدرشان که در چاه خانه شان افتاده بودند را نجات دهند.

    پلیس می گوید این سفر دو کودک موفق نبود زیرا پدر خانواده به علت گاز موجود در چاه کشته شد.

    این مرد 29 ساله قصد داشت یک پمپ آب در چاه اش نصب کند که این اتفاق افتاد و در چاه گیر کرد، همسر 28 ساله هم سعی کرد او را نجات دهد اما او هم درون چاه افتاد.

    پس از آن وظیفه نجات بر عهده دو کودک بود، تا رانندگی کنند و درخواست نجات کنند. پلیس استرالیا می گوید آن ها توانستند به یک راننده خبر دهند راننده هم به نیروهای اورژانس خبر داد.

    مقامات به طور رسمی اعلام کردند که پدر خانواده در صحنه کشته شده بود، مادر آن ها هم با هلیکوپتر به بیمارستان برده شده بود و در شرایط بسیار وخیمی قرار دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط