فونیکسریمکسبهتام

پلیس راهور پایتخت: معابر خلوت است؛ آرام برانید

عصر خودرو- رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت با اعلام اینکه معابر شهر امروز/پنجشنبه/ خلوت است، به رانندگان توصیه کرد که آرام و با احتیاط برانند تا از تصادفات احتمالی جلوگیری شود.

پلیس راهور پایتخت: معابر خلوت است؛ آرام برانید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی‌اصغر شریفی گفت: رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز پنج شنبه 18 آبان 1402 ماه نشان از معابر و بزرگراه هایی خلوت در سطح شهر تهران دارد و احتمال بروز تصادفات بخاطر افزایش سرعت ها توسط برخی از رانندگان وجود دارد.

    وی ادامه داد: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد افزایش سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که حادثه در کمین است و سرعت های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین است پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مطمئنه در سطح معابر خلوت صبحگاهی تردد کنند.

    به گفته شریفی، تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت ها و سبقت ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر ممکن است سرعت مجاز را رعایت نکنند و باعث تصادفات شوند.

    رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: رانندگان در وضعیت خلوتی معابر از عجله و شتاب در تردد خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن حرکت کنند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی پیش آمد راننده بتواند خودروی خودرا به موقع متوقف و از برخورد جلوگیری کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط