فونیکسریمکسبهتام

معاون عمرانی استاندار خوزستان عنوان کرد:

عزم جدی کلیه دستگاههای اجرایی خوزستان برای ارتقا ایمنی راه‌ها

عصر خودرو- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان عزم جدی برای ارتقای ایمنی راه‌های خوزستان دارند که در این خصوص فعالیت‌های مختلفی صورت گرفته است.

عزم جدی کلیه دستگاههای اجرایی خوزستان برای ارتقا ایمنی راه‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، احمد سیاحی اظهار کرد: شرایط کشور به شکلی است که برخی کار‌ها باید به شکل موقتی و برخی دیگر باید به شکل دائمی انجام شوند. با توجه به کاهش 28 درصدی اعتبارات تملک دارایی استان انتظار کاهش کار‌ها نیز وجود داشت ولی خوشبختانه با گردش مالی خوبی که در استان داشتیم درآمد‌ها افزایش پیدا کرده و مبالغ خوبی تحت عنوان ارزش افزوده به شهرداری‌ها پرداخت شد. در این استان کم سنگ به سمت ما پرتاب نکردند ولی ما سر خود را پایین انداخته و کارمان را انجام دادیم.

    وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی استان عزم جدی برای ارتقای ایمنی راه‌های خوزستان دارند و فعالیت‌های مختلفی اعم از برگزاری مانور‌ها، دوره‌های آموزشی، فرهنگ سازی ترافیکی و غیره را انجام داده‌ایم.

    معاون عمرانی استاندار خوزستان بیان کرد: فکر نمی‌کنم موضوعی مهم‌تر از ایمنی راه‌ها در استان مطرح باشد. قدم‌های مثبت و چشم انداز خوبی در رابطه با کاهش تلفات جاده‌ای در استان ترسیم شده است.

    سیاحی عنوان کرد: باید راه‌ها را به نحوی ساماندهی کنیم که هر کسی وارد استان شود احساس ایمنی داشته باشد. بر اساس آمار پنج ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته که 44 نفر بر اثر تصادفات درون شهری اهواز تلفات داشتیم، امسال به 24 نفر کاهش پیدا کرده است. این مورد قبول نیست ولی 20 نفر کاهش دلالت بر انجام کارهای جمعی و عزم جدی برای کاهش تلفات در استان است.

    وی ادامه داد: تصادف دروزن شهری در دزفول 12 نفر به هشت نفر و آبادان 9 نفر به 6 نفر کاهش یافته است. همچنین حوزه محورهای برون شهری نیز در محور اهواز ـ هفتکل و سه راهی غیزانیه 13 نفر به هفت نفر کاهش یافته و در محور هفتکل، باغملک، ایذه و دهدز از 26 به 10 نفر کاهش و محور رامهرمز، بهبهان و گچساران از 22 نفر به هشت نفر کاهش یافته است.

    معاون عمرانی استاندار خوزستان تأکید کرد: در پنج ماه اول امسال نسبت به سال گذشته در مجموع با 13 محور حادثه خیزی که تعیین کردیم، سال گذشته 222 نفر تلفات داشتیم که امسال به 73 نفر کاهش یافته است.

    وی یادآور شد: در هفت ماه اول سال گذشته هم 385 نفر در کل استان تلفات داشتیم که به 299 نفر کاهش یافته است. در راهور نیز هفت ماه اول سال 116 نفر به 106 نفر کاهش پیدا کرد.

    معاون عمرانی استاندار خوزستان تأکید کرد: این کاهش‌ها را با وجود یک و نیم میلیون نفر زائران امام حسین (ع)، 3. 2 میلیون نفر راهیان نور، پنج میلیون نفر مهمان نوروزی، افزایش جمعیت و خودرو‌ها، وضعیت صادرات، واردات و صنعتی بودن استان شاهد بوده‌ایم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو