فونیکسریمکسبهتام

آخرین وضعیت ترافیکی در مرز مهران

عصر خودرو- مدیرکل تعرفه و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به ترافیک سنگین در مرز مهران، گفت: پیش بینی می‌کنیم از امروز حجم ترافیک کاهش یابد.

آخرین وضعیت ترافیکی در مرز مهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمدجواد عطرچیان  با اشاره به ترافیک سنگین در مرز مهران، گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین اما به صورت روان در این محور جریان دارد و این شلوغی منجر به گره‌های ترافیکی در برخی نقاط شده است.

    وی با بیان اینکه زائران در حال بازگشت به کشور هستند، بنابراین حجم تردد زیاد است، افزود: از روز پنجشنبه بازگشت زائران آغاز شده و ترافیک در پایانه های مرزی افزایش یافته است و پیش بینی می‌کنیم که از امروز این ترافیک سبک تر شده و حجم ورود زائران به کشور کاهش یابد.

    مدیرکل تعرفه و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعلام اینکه آمادگی داریم تا پایان بازگشت زائران، خدمات رسانی را انجام دهیم، اظهار داشت: جرثقیل‌های سنگین در مرز مهران برای بیرون کشیدن خودروهای شخصی از گل و لای پیش بینی شده است.

    عطرچیان در خصوص اینکه برخی از مالکان تراکتور در این محور برای خدمات رسانی به مردم، درخواست پول زیادی می کنند، افزود: ممکن است برخی افراد به دنبال استفاده های شخصی باشند، چرا که زائران هم به دنبال این هستند تا هرچه سریعتر خودروهای خود را از گل و لای بیرون بیاورند، بنابراین برخی افراد هم از این موقعیت استفاده می کنند اما آنها زیر نظر ستاد اربعین نیستند.

    وی در خصوص تعداد ورود و خروج خودروها به استان ایلام، گفت: آمارها حاکی از آن است که از تاریخ اول تا 11 آذرماه، 252 هزار و 700 وسیله نقلیه وارد استان ایلام و 169 هزار وسیله نقلیه هم در این مدت از استان خارج شده است.

    مدیرکل تعرفه و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: در استان خوزستان هم 171 هزار وسیله نقلیه دراین مدت، وارد استان و 163 هزار وسیله نقلیه هم از این استان خارج شده که نقطه اوج خروج از این استان‌ها تاریخ 10 آذرماه و با پایان یافتن مراسم اربعین حسینی بوده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط