فونیکسریمکسبهتام

حادثه تصادف در مسیر مرند- جلفا یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت

عصر خودرو- دقایقی قبل یک دستگاه خودروی سواری اسپورتیج در جاده مرند جلفا واژگون شد و این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

حادثه تصادف در مسیر مرند- جلفا یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، یک نفر از حادثه دیدگان دردم کشته شده و یکی از سه نفر مصدوم این حادثه به شدت مجروح شده و برای انجام عملیات احیاء و درمان به بیمارستان اعزام شده است. 

    این حادثه در حوزه مرند و نرسیده به سه راه زنوز اتفاق افتاده است. هم اکنون جاده مرند جلفا با ترافیک سنگین همراه است. 

    گفتنی است بامداد 16 آبان ماه سال جاری نیز یک دستگاه اسپورتیج در این مسیر واژگون شده بود. 

    عدم دوباند بودن جاده و نبود نورکافی و تردد بیش از حد ظرفیت خودروهای باری و سواری در این مسیر، جاده مرند جلفا را به جاده مرگ تبدیل و مشهور کرده است. 

    بر این اساس جاده مرند – جلفا به عنوان مسیر استراتژیک دسترسی به صنعتی ترین و سرمایه پذیرترین منطقه آزاد ایران، از اهمیت فراوانی برای پیشبرد اهداف و سیاست های تدوین شده برخوردار است. 

    در این راستا سازمان منطقه آزاد ارس خارج از برنامه ریزی ها و استراتژی های لحاظ شده و با توجه به اهمیت زمان در سرمایه گذاری، در پروژه جاده مرند – جلفا مشارکت کرده است. بر این اساس، طبق توافق با وزارت راه و شهرسازی، سهم سازمان منطقه آزاد ارس از اجرای پروژه بزرگراه مرند- جلفا 30 کیلومتر بوده که تاکنون 11 کیلومتر آن به اتمام رسیده و درحال حاضر 11 کیلومتر دوم از پلیس راه هادیشهر تا تونل دره دیز و مرحله پایانی عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقی مانده (حد فاصل تونل دره دیز تا قره تپه) نیز در دست اجرا می باشد. 

    شایان ذکر است با توجه به ظرفیت های موجود در ارس و با انجام سرمایه گذاری های صورت گرفته در عرصه های مختلف در این منطقه از جمله در حوزه صنعت، تجارت و گردشگری، ایجاد زیرساخت های حمل و نقلی امن در دستور کار سازمان منطقه آزاد ارس قرار گرفته است.

    بر اساس اعلام راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی مسیر تردد تبریز- جلفا یکی از پرترددترین جاده های استان بوده و در ایام تعطیل با ترافیک سنگین همراه است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو