فونیکسریمکسبهتام

جنسیس برای رقابت با ب ام و سری ۳ و بنز کلاس C آماده می شود

عصر خودرو- هیوندایی اطلاعات ارزشمندی را درباره آنچه باید از برند لوکس جدید این شرکت(جنسیس) انتظار داشته باشیم منتشر کرده است.

جنسیس برای رقابت با ب ام و سری ۳ و بنز کلاس C آماده می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از لفتلین نیوز، جنسیس برند جدید لوکس هیوندایی ابتدای سال آینده میلادی در نمایشگاه خودرویی دیترویت با رونمایی از G90 2017 رسما معرفی خواهد شد.

    G90 یک سدان سایز کامل است که برای جانشینی هیوندای ایکوس پیر در نظر گرفته شده است. G90  با توجه به اینکه در بالاترین سطح خودروهای هیوندایی قرار می گیرد و با توجه به طراحی شیک با رگه هایی از خودروهای اسپورت روی بیشتر خودروهایی که این شرکت در سالهای آتی معرفی کند تاثیر خواهد داشت.

    G90 اولین مدل از شش خودرویی است که هیوندایی قصد دارد تحت برند لوکس جنسیس تا سال 2020 تولید خواهد کرد.

    این برند همچنین شامل یک کراس اور بزرگ برای رقابت با کلاس GLE مرسدس-بنز و ب ام و X5، یک کوپه برای جانشینی هیوندای جنسیس کوپه و از همه غیرمنتظره تر یک سدان جدید برای رقابت با سری 3 ب ام و و کلاس C مرسدس بنز است.

    تمام اعضای خانواده جدید جنسیس به دنبال ایجاد یک پلتفرم هدفمند و استفاده از موتورهای مختص این برند جدید هستند به این معنی این خودروها صرفا خودروهای معمولی هیوندایی با رینگ بزرگتر، استفاده از کروم بیشتر و اتاق جادارتر نخواهند بود.

    دیو زوکوفسکی رئیس هیوندایی در آمریکا میگوید که این شرکت در حال انتخاب آندسته از نمایندگی ها در آمریکا است که فروشنده برند جنسیس خواهند بود. در حال حاضر 411 نمایندگی از 834 نمایندگی هیوندایی در آمریکا مجوز فروش ایکوس را دارند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو