فونیکسریمکسبهتام

سرپرست فنی مهندسی و گارانتی شرکت KTL در گفت و گو با «عصرخودرو» :

تخفیفات طرح «پاییز پاک» شامل تمام خودروهای هیوندای در ایران می شود

عصر خودرو- شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو(KTL) به عنوان تنها نماینده رسمی خودروهای سواری هیوندای در ایران به تازگی طرح «پاییز پاک» را در راستای ارائه خدمات ویژه آغاز فصل سرما با تخفیفات ویژه ای آغاز کرده است.

تخفیفات طرح «پاییز پاک» شامل تمام خودروهای هیوندای در ایران می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱:۰۰

    آرش نصرتی، سرپرست فنی مهندسی و گارانتی شرکت KTL در گفت و گو با «عصرخودرو»، ابعاد گسترده این طرح کلینیک ویژه را توضیح داده است که مشروح آن را در ادامه خواهید خواند.

    -  طرح پاییز پاک شامل چه محصولاتی از هیوندای می شود و تا چه زمانی ادامه دارد ؟
    طرح پاییز پاک تا اول آبان ماه ادامه خواهد داشت و شامل  تمامی محصولات هیوندای که در ایران تردد دارند فارغ از اینکه شرکتی یا غیر شرکتی باشند و یا حتی به صورت آزاد وارد کشور شده باشند می شود.
    -  بازدید آغاز فصل سرما شامل چه خدماتی می شود؟
    طرح بازدید آغاز فصل سرما شامل یک سری چک لیست می شود که در این طرح به صورت رایگان مورد بررسی قرار می گیرد. این چک لیست شامل سیستم تهویه مطبوع، لنت ها، لاستیک ها، بخاری، برف پاک کن ها، چراغ ها و ... می شود و هر کدام از این قطعات نیاز به سرویس یا قطعات داشته باشند در این طرح با تخفیف 50 درصدی اجرت و تخفیف های ویژه قطعات ارائه خواهد شد.
    -  با توجه به اینکه شرکت KTL تنها نماینده رسمی خودروهای سواری هیوندای در ایران است، آیا تجهیزات تعمیرگاهی و سرویس های ارائه شده همگام با استانداردهای هیوندای است؟
    تمامی خدمات و تجهیزاتی که در تعمیرگاه ها و نمایندگی های KTL ارائه می شود مطابق با دستورالعمل ها و استانداردهای هیوندای کره جنوبی است و ابزار های مخصوص در این مراکز نیز از طریق هیوندای کره جنوبی به صورت مستقیم تامین می شود.
    -  متقاضیان در چند استان و چه تعداد نمایندگی می توانند از مزایای این طرح استفاده کنند ؟
    ما در 24 استان مجموعا 48 نمایندگی داریم که از این آمار 16 نمایندگی اختصاصا به خودروهای هایبریدی هیوندای نیز سرویس ارائه می کنند.

    اگر شما نیز مالک هر یک از خودروهای هیوندای هستید، با مراجعه به وب سایت رسمی KTL می توانید از تخفیف های ویژه طرح «پاییز پاک» بهره مند شوید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو