فونیکسریمکسبهتام

پلیس فتا هشدار داد؛

متقاضیان وام ۲۵ میلیونی خودرو مراقب کلاهبرداران باشند

عصر خودرو- رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی به متقاضیان وام ۲۵ میلیونی خودرو هشدار داد.

متقاضیان وام ۲۵ میلیونی خودرو مراقب کلاهبرداران باشند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرگرد سهیل خاکشور گفت: دولت اخیراً برای رونق بازار خرید و فروش خودرو که مدتی است در رکود بی سابقه ای قرار دارد، تصمیم به ارائه وام 25 میلیون تومانی خرید خودرو به شهروندان کرده که متقاضیان بسیاری داشته است.

    وی افزود: افرادی کلاهبردار و سودجو از این فرصت استفاده کرده و با ارسال پیامک‌هایی با مضمون وعده اعلام جزئیات وام 25 میلیونی خودرو برای خود محملی برای کسب درآمد ایجاد کرده اند.

    این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: به عنوان نمونه، در پیامکی که به صورت انبوه به تلفن های همراه شهروندان ارسال شده، با وعده اعلام جزئیات وام 25 میلیون تومانی خودرو با سود 16 درصد، برای دریافت اطلاعات تکمیلی از مردم تقاضای 100 تومان برای عضویت و ارسال اطلاعات می کند. 

    رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی همچنین با اشاره به اینکه مردم با دریافت این پیامک تشویق شده تا با پرداخت این مبلغ از جزئیات وام خودرو با خبر شوند، تصریح کرد: در نهایت مخاطب بعد از پرداخت 200 تا 300 تومان نه تنها اخباری دریافت نکرده بلکه با یک پیام خوش آمدید روبه رو می‌شوند.

    سرگرد خاکشور در پایان با بیان اینکه مردم به اینگونه پیامک ها توجه نکنند و تحت هیچ شرایطی اطلاعات بانکی نظیر رمز دوم، کد cvv2 کارت را ارسال نکنند، تاکید کرد: شهروندان فریب پیامک های غیر واقعی و پیشنهادهای عوام فریبانه این افراد را نخورند و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانیwww.cyberpolice.ir بخش "تماس با ما" و یا ایمیل پلیس فتا خراسان شمالی به آدرس kh.shomali_fata@police.ir و همچنین شماره تلفنهای 2-2182770 یا مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو