فونیکسریمکسبهتام

فیدلیتی را نداد و متواری شد

کلاهبرداری که جیب پرسپولیسی‌ها را جارو کرد!

عصر خودرو- شخصی با نزدیک شدن به‌یکی از اعضای سابق کادرفنی پرسپولیس، مبلغ هنگفتی از بازیکنان این تیم کلاهبرداری کرده است.

کلاهبرداری که جیب پرسپولیسی‌ها را جارو کرد!
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ورزش سه، بازیکنان پرسپولیس در روزهای گذشته پیگیر شکایت از فردی هستند که با دریافت مبالغی از آنها، قول تحویل خارج از نوبت خودرویی را به آن‌ها داده بود.

    باتوجه به اینکه خودروهای ساخت کارخانه‌های داخلی از طریق قرعه‌کشی و با شرایط سخت به دست مشتریان می‌رسد، یک فرد کلاهبردار، با استفاده از این مسئله و جلب نظر بازیکنان پرسپولیس، از آنها مبلغی برای تحویل خارج از نوبت این خودروها گرفته و سپس متواری شده و از او اثری نیست.

    در ابتدا تصور می‌شد یک بازیکن جوان پرسپولیس و سه چهار بازیکن دیگر مبالغ هنگفتی را در این کلاهبرداری از دست داده‌اند اما اسامی تعداد بیشتری از این بازیکنان به گوش می‌رسد.

    تعدادی از بازیکنان باتجربه و حتی نفراتی که فصل گذشته هم در این تیم حضور داشتند، فریب این کلاهبردار شیاد را خوردند و حالا هم دیگر هیچ اثری از این فرد نیست.

    شنیده‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که عدد واقعی کلاهبرداری بسیار بیشتر از عددی است که در فضای مجازی اعلام شده است.

    می‌توان گفت که بخشی از بحران مالی کنونی پرسپولیس هم به این موضوع مرتبط است چرا که بسیاری از بازیکنان پول‌های هنگفتی را از خانواده، آشنایان و اطرافیان خود قرض کردند تا سود بیشتری را در این ماجرا به دست آورند اما حالا با خلف وعده مواجه شده و این موضوع برای باشگاه پرسپولیس و بازیکنان این تیم گرفتار شده‌اند.

    پیش‌تر و حدود 7 سال پیش هم فرد دیگری با وعده تحویل خودرو از تعداد زیادی از فوتبالیست‌های ایران کلاهبرداری کرده بود. این فرد با راه انداختن یک شرکت صوری خودرویی، و با تحویل چند خودرو به چند بازیکن شاخص اعتماد سایرین را به خود جلب و از آن‌ها کلاهبرداری کرده بود.

    فردی که سر بازیکنان پرسپولیس را کلاه گذاشته بود، به بازیکنان وعده خرید حواله زیر قیمت بازار را داده بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط