فونیکسریمکسبهتام

کلاهبرداری خودرویی ۵۰ میلیارد تومانی از آشنایان

عصر خودرو- جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری شخصی که با وعده فروش خودرو صفر با قیمت کارخانه اقدام به ۲۷ فقره کلاهبرداری از همکاران و آشنایان کرده و متواری شده بود، خبر داد.

کلاهبرداری خودرویی ۵۰ میلیارد تومانی از آشنایان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، محمد نادربیگی، رئیس پلیس راه استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری با وعده فروش خودرو به پایگاه یکم پلیس آگاهی، رسیدگی به پرونده در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

    وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران حکایت از این داشت که متهم از کارمندان یکی از بیمارستان‌های شهر کرج بوده که با ادعای نفوذ در شرکت‌های خودروسازی، مبالغی را از همکاران خود جهت تحویل خودرو صفر تحویل و متواری شده است.

    جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه متهم برای جلب اعتماد مالباختگان در ابتدا به چند تن از همکاران خود خودرو تحویل داده بود؛ خاطرنشان کرد: در ادامه با انجام تحقیقات پلیسی و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی این شخص در شهر کرج شناسایی و دستگیر می‌شود.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه تاکنون 27 نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند، گفت: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط متهم حدود 50 میلیارد ریال برآورد شده است.

    نادربیگی در پایان از تکمیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم از اعتماد بی‌مورد به افراد ناشناس و کسانی که خود را دارای نفوذ در ادارات دولتی و شرکت‌های مختلف اعلام می‌کنند، خودداری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم