فونیکسریمکسبهتام

ایمن سازی هر۱۰۰متر ازجاده چالوس دربرابر ریزش سنگ با یک میلیارد تومان اعتبار

عصر خودرو- مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اعلام کرد: برای ایمن سازی هر ۱۰۰متر از جاده کرج- چالوس در برابر ریزش کوه به ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

ایمن سازی هر۱۰۰متر ازجاده چالوس دربرابر ریزش سنگ با یک میلیارد تومان اعتبار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، عباس صفری روز چهارشنبه افزود: با توجه به بودجه 3هزار میلیارد ریالی که برای سال جاری در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفته، مشکل را نمی توان برطرف کردو حل مشکل ریزش کوه در جاده چالوس نیاز به اعتبارات ملی دارد.
    جاده کرج -چالوس 150کیلومتر طول دارد که نیمی از آن در استان البرز واقع شده است. در این جاده و در محدوده استان البرز نقاط متعدد حادثه خیز به لحاظ ریزش کوه وجود دارد که برای رفع آن 7 هزار و 500 میلیارد ریال نیاز به اعتبارات ملی دارد.
    این مسئول گفت: برای حل برخی از کاستی ها در جاده کرج- چالوس مبلغ 70 میلیارد ریال قرارداد منعقد شد که تحریم ها و مشکلات اقتصادی سبب شد این اعتبار در اختیار استان البرز قرار نگیرد.
    مدیر راهداری البرز خاطر نشان کرد: در یک ماه گذشته یک شرکت اتریشی برای بازسازی تونل امیرکبیر به محل تونل آمد که قرار است از محل اعتبارات ملی این تونل بهسازی و تعمیر شود.
    وی هزینه عملیات اجرایی تونل امیر کبیر که طول آن دو کیلومتر است را برای هر یک کیلومتر 10 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: یکی از مشکلاتی که در این جاده وجود دارد و بارها نیز اطلاع رسانی شده است، نداشتن انسداد هنگام عملیات عمرانی است.
    وی ادامه داد: برای بهسازی وتعمیر جاده کرج-چالوس با مشکلات کمبود زمان و تردد بالای خودرو ها مواجه هستیم.
    همه ساله در فصل بارش ریزش های مکرر کوه در جاده چالوس علاوه بر انسداد جاده سبب خسارت مالی و جانی مسافران این جاده می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو