فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۱۸۱»

گزارش هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران

عصر خودرو- معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: شاخص کیفی هوای شهر تهران در ۲۴ ساعت گذشته‌ی منتهی به ساعت ۸ صبح امروز (دوشنبه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت.

گزارش هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محمد رستگاری با اشاره به اینکه براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، شاخص کیفیت هوای دیروز صبح تهران 116 و شاخص کیفیت هوای 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح امروز دوشنبه 18 آبان، 118 بوده است، اظهار کرد: وضعیت کیفی هوای تهران در این بازه زمانی در شرایط سالم قرار داشته است.

    وی افزود: در این بازه زمانی میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون 118 و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بوده، ذرات معلق کمتر از 10 میکرون، 61 و در شرایط سالم، همچنین میانگین منواکسیدکربن 26 و در شرایط پاک قرار داشته است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط