فونیکسریمکسبهتام

سانحه رانندگی در مشهد پنج مصدوم بر جای گذاشت

عصر خودرو- سانحه رانندگی عصر جمعه در مشهد مقدس بر اثر برخورد سه دستگاه خودرو منجر به مجروحیت پنج نفر از شهروندان شد.

سانحه رانندگی در مشهد پنج مصدوم بر جای گذاشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، عصر روز جمعه دو دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه پژو سواری 405در تقاطع بولوار خیام مشهد با یکدیگر برخورد کردند که این سانحه منجر به مصدومیت پنج نفر شد.

    در این سانحه رانندگی که عصر امروز در تقاطع بولوار های خیام و ارشاد به وقوع پیوست بر اثر شدت ضربات وارده خودروی پژو پس از انحراف و برخورد با درختان حاشیه خیابان متوقف شد.

    مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح جزئیات این سانحه رانندگی گفت: دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو 405 در تقاطع بلوار خیام و بلوار ارشاد به دلایل نامعلوم که از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است با یکدیگر برخورد کردند.

    حسین خاکپور گفت: در همین راستا به منظور کمک به حادثه دیدگان و پیشگیری از ایجاد حریق و انفجار احتمالی گروه نجات و پیشگیری از حریق ایستگاه شماره سه سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

    وی افزود: بر اثر شدت تصادم یک خانم 60 ساله در داخل کابین خودرو پژو گرفتار شده بود که نیروهای اعزامی همزمان با عملیات پیشگیری از حریق به واسطه نشت سوخت از هر دو خودرو با استفاده از تجهیزات هیدرولیک اقدام به رها سازی این شهروند محبوس در کابین کردند.

    وی افزود: خوشبختانه این سانحه تلفات جانی در برنداشت اما منجر به مجروحیت پنج نفر شد که مصدومان با همکاری نیروهای مرکز فوریت های پزشکی مشهد به مراکز درمانی منتقل شدند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو