فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری خبرداد

آمادگی صددرصدی زیر ساخت های اجرای طرح LEZ

عصر خودرو- رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از آمادگی بستر های لازم برای اجرای طرح کاهش خبر داد.

آمادگی صددرصدی زیر ساخت های اجرای طرح LEZ
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازباشگاه خبرنگاران،  آمادگی صددرصدی زیر ساخت های اجرای طرح LEZسید جعفر تشکری هاشمی، رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اجرای طرح LEZ گفت : خوشبختانه شهرداری تهران صددرصد زیرساخت ها و بستر لازم برای اجرای طرح کاهش (LEZ) را آماده کرده است.

    وی در ادامه با اشاره به عدم اجرای این طرح در آبان ماه، افزود: شهرداری تهران آمادگی اجرای طرح کاهش و جایگزینی این طرح را با طرح زوج و فرد دارد و امیدواریم سایر دستگاه ها آمادگی لازم برای اجرای این طرح را بدست آورند.

    معاون شهردار و رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در پایان عنوان کرد: در جلسه شورای عالی ترافیک کشور مطرح شد که تا زمان اجرایی نشدن طرح کاهش، خودروهایی که شرایط  ورود به محدوده طرح کاهش را دارند هر روز در محدوده طرح زوج و فرد تردد کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط