فونیکسریمکسبهتام

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران:

زیرساخت‌های اجرای طرح «کاهش» آماده است

عصر خودرو- مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از آمادگی شهرداری برای اجرای طرح کاهش خبر داد که بر اساس آن مقرر شده معاینه فنی بیش از ۲.۵ میلیون خودروی متردد در شهر تهران کنترل شود.

زیرساخت‌های اجرای طرح «کاهش» آماده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، علی پیرحسین لو  با اشاره به سخنان رئیس پلیس تهران بزرگ مبنی بر احتمال به تعویق افتادن اجرای طرح کاهش با بیان اینک زیرساخت‌های اجرای این طرح کاملا آماده است و از روز گذشته مرکز معاینه فنی بیهقی و مرکز سیار شماره 1 به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کردند و از شنبه نیز دو مرکز معاینه فنی دماوند و آبشناسان به صورت 24 ساعته فعال هستند.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی فعال است، گفت: دقت داشته باشید افرادی که اقدام به دریافت نوبت اینترنتی می‌کنند از ایستادن در صف انتظار معاف هستند.

    وی با بیان اینکه تعداد افرادی که برای اخذ معاینه فنی به مراکز مراجعه کرده‌اند نسبت به متقاضیانی که روزهای قبل مراجعه کرده بودند، زیاد نیست، گفت: این مراجعه ناشی از فرهنگ دقیقه نودی بودن برخی افراد است چرا که ماه‌هاست اعلام کرده‌ایم از اول آبان طرح کاهش اجرایی می‌شود و بر همین اساس زیرساخت‌ها از سوی شهرداری هم کاملا آماده است.

    پیرحسین لو  با بیان اینکه طرح کاهش مصوبه کارگروه ملی آلودگی هوا است و موضوع طرح نیز کنترل معاینه فنی بیش از 2.5 میلیون خودروی متردد در شهر تهران است، افزود: مناسب نیست به خاطر چند صد نفر از افرادی که وقت مجاز را رعایت نکردند موجبات تعویق طرح را فراهم کنیم.

    وی با بیان اینکه مطمئن باشید اگر اجرای طرح تمدید شود باز هم افرادی مایل هستند که در دقیقه 90 به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند، تاکید کرد: معاینه فنی طبق قانون برای همه اجباری است و تنها اتفاق جدیدی که در طرح کاهش می افتد این‌است که ما زیرساخت ها را برای اجرای کامل قانون فراهم کرده‌ایم. نمی شود بگوییم قانون اجرا نشود؛ همچنین با آلودگی هوا که قاتل جان و سلامتی مردم است هم نباید شوخی کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو