فونیکسریمکسبهتام

۴۳ کشته در تصادف دو خودرو در فرانسه

عصر خودرو- تصادف یک دستگاه کامیون و اتوبوس در فرانسه منجر به کشته شدن دستکم ۳۹ نفر شد.

۴۳ کشته در تصادف دو خودرو در فرانسه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ،صادف یک دستگاه کامیون و اتوبوس در نزدیکی شهر بوردو در فرانسه منجر به کشته شدن 43 نفر شد.

    طبق آخرین اخبار اکثر قربانیان این حادثه افراد سالمند بوده‌اند.  تمامی کشته‌شده‌ها تبعه کشور فرانسه بوده و به گزارش رسانه‌های این کشور این مرگبارترین حادثه جاده‌ای در 33 سال گذشته این کشور به شمار می‌رود.

    رئیس جمهوری فرانسه وعده داده است در مورد این حادثه که آن را «فاجعه بزرگ» خوانده، تحقیقات کامل انجام شود. پس از مرگ 52 نفر در یک تصادف جاده‌ای در سال 1982 این بزرگ‌ترین فاجعه‌ تصادف جاده‌ای است که در فرانسه رخ داده است.

    این حادثه  در نقطه‌ای روی داده است که افراد محلی آن را خطرناک‌ترین پیچ این جاده توصیف کرده‌اند. افراد محلی گفته‌اند از کیلومترها دورتر، ستون‌هایی از دود را دیده‌اند که به هوا می‌رفته است.

    به گزارش بی‌بی‌سی،‌ تلویزیون فرانسه تصاویری را نشان داد که در آن باقیمانده اتوبوس به کامیون حامل چوب و الوار برخورد کرده بود و هر دو خودرو، ذغال شده بودند. هشت نفر از این حادثه جان سالم به در برده‌اند که وضعیت چهار نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط