فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور پلدختر:

مرکز صدور گواهینامه پلدختر ایجاد شود

عصر خودرو: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پلدختر بر لزوم ایجاد ساختمان پلیس راهور و مرکز صدور گواهینامه در این شهرستان تاکید کرد. به گزارش خبرنگار مهر، حسین علی مومیوند معاون فرماندار پلدختر ظهر سه شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدختر با تاکید بر ایجاد پایانه مسافر بری روستایی در شهرستان پلدختر اظهار داشت: این امر موجب کاهش ترافیک در سطح شهر پلدختر می شود.

مرکز صدور گواهینامه پلدختر ایجاد شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، وی با تاکید بر اینکه شهرداری ظرف دو هفته آینده اقدام به تعویض تابلوهای راهنمایی و رانندگی قدیمی در سطح شهر پلدختر کند گفت: همچنین باید زمینه لازم برای نصب تابلوهای ویژه معلولان در سطح شهر فراهم شود.

    معاون فرماندار پلدختر با اشاره به محل فعلی تجمع سرویس های مسافربری شهر رومشگان در خیابان اصلی شهر پلدختر گفت: این وسایل نقلیه مسافربری با همکاری راهنمایی و رانندگی و شهرداری ساماندهی شوند.

    رئیس راهنمایی و رانندگی پلدختر نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرداری باید ترمینال رومشکان را به ضلع شمالی شهر انتقال دهد تا وسایل نقلیه مسافربری ساماندهی شوند گفت: همچنین باید اقدامات لازم برای تعویض تابلوهای قدیمی راهنمایی و رانندگی و رنگ آمیزی خیابانهای سطح شهر نیز از سوی شهرداری پلدختر صورت گیرد.

    سروان حشمت الله رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که شهر معمولان فاقد پلیس راهور است گفت: با توجه به عدم زیر ساخت ها در شهر معمولان پلیس راهور با همکاری سایر یگان های انتظامی هفته ای یک بار طرح برخورد با متخلفان را در این شهر اجرا می کند.

    وی همچنین بر لزوم برخورد با پدیده سد معبر از سوی شهرداری پلدختر تاکید کرد و افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده که با همکاری شهرداری زمینی برای احداث ساختمان پلیس راهور  و صدور گواهینامه شهرستان پلدختر اختصاص یابد ولی متاسفانه تا کنون این اقدام عملیاتی نشده است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پلدختر با بیان اینکه این امر موجب شده که مردم مسافت 110 کیلومتری را برای دریافت گواهینامه خود به مرکز استان طی کنند افزود: در این راستا ضرورت دارد که شهرداری هر چه زودتر نسبت به اختصاص زمین ساختمام پلیس راهور پلدختر اقدام کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو