فونیکسریمکسبهتام

صدور گواهی‌نامه بین‌المللی نیم‌بها برای زوج‌های جوان

عصر خودرو- کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت روز ملی ازدواج در قالب طرح «زوج ایرانی»، گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی را با ۵۰ درصد تخفیف برای زوج‌های جوان صادر می‌کند.

صدور گواهی‌نامه بین‌المللی نیم‌بها برای زوج‌های جوان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بنابر اعلام کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که به عنوان نماینده رسمی و مجاز فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) در امر صدور این مدرک بین‌المللی معرفی شده است، این طرح از 30 خرداد 1402 به مدت هفت روز کاری، اجرا می‌شود.

    در راستای اجرای طرح زوج ایرانی، زوج‌های جوانی که کمتر از 30 سال سن دارند و از تاریخ عقد ایشان کمتر از یک سال گذشته است، می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه، گواهی‌نامه رانندگی ملی، اصل یا تصویر صفحه اول گذرنامه و یک قطعه عکس برای دریافت گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی با اعتبار یک سال، به دفاتر اصلی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی مراجعه و همان روز گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی خود را دریافت کنند.

    زوج‌های واجد شرایط می‌توانند به صورت غیرحضوری نیز درخواست خود را ثبت کنند. بر این اساس با مراجعه به نشانی اینترنتی https://idp.taci.ir و  بارگذاری مدارک خود شامل تصویر صفحه دوم شناسنامه، گواهی‌نامه ملی، یک قطعه عکس و تصویر صفحه نخست گذرنامه، با وارد کردن کد ZOJIRANI، از تخفیف 50 درصدی بهره‌مند شوند. در این روش، گواهی‌نامه‌های رانندگی بین‌المللی طی 7 تا 10 روز کاری، برای متقاضیان ارسال می‌شود.

    دفتر شماره یک کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در خیابان خرمشهر (آپادانا)، ابتدای خیابان عربعلی، بین کوچه یکم و سوم، پلاک 2 و دفتر شماره دو در خیابان آزادی، کوچه وزارت کار، پلاک 1 و دفتر شماره سه در خیابان فیاض‌بخش، نبش کوچه جهانگردی، پلاک 33، واقع شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط