فونیکسریمکسبهتام

طرح اعطای گواهینامه یک روزه در ۱۵ استان اجرایی شد

عصر خودرو- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: طرح اعطای گواهینامه یک روزه در حال حاضر در ۱۵ استان در حال اجرا است.

طرح اعطای گواهینامه یک روزه در ۱۵ استان اجرایی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا درباره اخذ گواهینامه یک روزه موتورسواران گفت: طرح اخذ گواهینامه آسان و یک روزه در 15 استان کشور از جمله تهران، سمنان، تبریز و… در حال اجرا است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: تلاش‌ها برای تعمیم و اجرای سراسری این طرح به کل کشور در حال انجام است.

    وی افزود: کسانی که در این طرح شرکت می‌کنند باید خودشان موتور سیکلت داشته باشند ما 12 میلیون موتور سیکلت سوار داریم که بیش از 6 میلیون از آنها فاقد گواهینامه هستند.

    سردار هادیانفر ادامه داد: دارا بودن شرایطی که برای دریافت گواهینامه در قانون قید شده الزامی است از جمله داشتن 18 سال تمام، سلامت و روحی و جسمی و همچنین قبولی در آزمون‌ها و دارا بودن موتورسیکلت.

    وی افزود: این طرح برای این است که کسانی که موتور سیکلت دارند و فاقد گواهی نامه هستند در این طرح گواهینامه دار شوند

    رئیس پلیس راهور فراجا گفت: افراد می‌توانند با مراجعه به سایت ایرانیان که بعد افتتاح این طرح لینک در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد ثبت نام کنند و اجرای این طرح دائمی است.

    وی در خصوص تجلیل از رانندگان قانون مدار گفت: در بحث طلایه داران و تجلیل از رانندگان قانون مدار بر این اساس است که رانندگان حداقل در 2 سال اخیر جرایم و تخلف انجام نداده باشند. همچنین این طرح شامل همه رانندگان موتور سوار خودرو شخصی ناوگان‌های عمومی بار و مسافر می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط