فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی استان فارس:

حوادث ترافیکی، جان ۸۰۰ نفر را در استان فارس گرفت

عصر خودرو: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در ۶ ‌ماهه نخست سال ۸۱۷ نفر در حوادث ترافیکی استان فارس جان خود را از دست ‌داده‌اند.

حوادث ترافیکی، جان ۸۰۰ نفر را در استان فارس گرفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سردار احمدعلی گودرزی ظهر امروز در همایش "همیاران و فرهنگ یاران پلیس و راهوران محله"، مشارکت دانش‌آموزان در عرصه ایجاد نظم ترافیکی را سرمایه بزرگ دانست و اظهار داشت: سال گذشته در شهر شیراز 142 هزار دانش آموز در مدارس و پارک‌های ترافیکی، آموزش مقدماتی مقررات راهنمایی و رانندگی را فرا گرفته‌اند.

    وی افزود: در سال تحصیلی 94-93 به خاطر عملکرد خوب همیاران و فرهنگ یاران پلیس تصادفات جرحی و فوتی سرویس مدارس متوقف شده و تصادفات خسارتی نیز به حداقل ممکن رسیده است.

    فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: در عید نوروز سال 94 نیز در همایشی که با حضور 10 هزار دانش‌آموز در شیراز برگزار شد، تعداد 10 هزار خودرو شخصی با حضور یک نفر پلیس افتخاری ساماندهی شد و در پایان تعطیلات همگی مأموریت‌های همیار پلیس را انجام و سفرها را با والدین بدون هیچ‌گونه خسارت به پایان رساندند.

    سردار گودرزی به اهمیت رعایت نظم و انضباط در دین اسلام اشاره کرد و گفت: پلیس در راستای ایجاد نظم و امنیت در جامعه تلاش مضاعفی را دارد اما دستیابی به نظم و امنیت پایدار بدون حمایت‌های بی‌دریغ مردم و مسئولان میسر نمی‌شود.

    وی بیان کرد: در 6 ‌ماهه نخست سال 817 نفر در حوادث ترافیکی استان فارس جان خود را از دست ‌داده‌اند که این آمار زیبنده و در شان مردم فهیم و با فرهنگ استان فارس نیست.

    فرمانده انتظامی استان فارس برخورد با تخلفات حادثه‌ساز را از اولویت‌های کاری پلیس راهور و پلیس راه این استان برشمرد و خاطرنشان کرد: در 6 ماهه نخست سال یک میلیون و 900 هزار مورد تخلف در استان فارس ثبت شده و برای این تخلفات مبلغ 66 میلیارد تومان اعمال قانون شده است.

    سردار گودرزی یکی از عوامل مؤثر در کاهش تصادفات و تخلفات راهنمایی و رانندگی را عمق بخشیدن به فرهنگ ترافیک و آموزش‌های ترافیکی عنوان کرد و گفت: مشارکت آحاد مردم و همه سازمان‌ها مربوط در امر ترافیک در این زمینه بسیار کارساز است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط