فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۰۹۶»

هوا آرام است، منتظر آلودگی هوا باشید

عصر خودرو: سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است حداقل تا سه روز آینده هیچ پدیده خاص آب و هوایی در ایران اتفاق نیفتد. به همین دلیل پیش بینی می شود کیفیت هوا در شهرهای بزرگ و صنعتی افت محسوسی داشته باشد.

هوا آرام است، منتظر آلودگی هوا باشید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از خبرآنلاین؛ پیش بینی های سازمان هواشناسی در دو روز گذشته، نشان می داد در عمده مناطق ایران، جوی آرام حاکم است. نتیجه آرامش جوی هم ناسالم شدن هوای تهران بود.

    آنطور که شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرده است، هوای پایتخت در صبح نخستین روز از پاییز 94، ناسالم برای برخی گروه ها جامعه بوده است.

    البته هوا فقط یک واحد از حد استاندارد، آلوده تر بوده و شاخص روی عدد 101 ایستاده است. با این حال مقایسه کیفیت هوای روز اول مهر با سه هفته گذشته که مطلقا کیفیت هوا در محدوده سالم قرار داشت، نشان می دهد باید بیشتر مراقب اوضاع هوا بود.

    پیش بینی جو آرام برای عمده مناطق کشور

    مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت : طی سه روز آینده برخی از مناطق شرق کشور به ویژه در شمال استان سیستان و بلوچستان وزش باد شدید و گرد و خاک تداوم خواهد داشت.

    احدوظیفه گفت: طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه نیمه شرقی سواحل دریای خزر شاهد بارش پراکنده خواهد بود اما در دیگر مناطق کشور جوی آرام، پایدار و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.

    وی ادامه داد: با توجه به سکون نسبی هوا، افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور دور از انتظار نیست.

    مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه در خصوص وضعیت هوای تهران، گفت: هوای تهران امروز چهارشنبه یکم مهرماه صاف و در بعدازظهر شاهد رشد ابر در ارتفاعات خواهیم بود. بیشینه و کمینه دمای هوا نیز امروز 41 و 16 درجه سانتیگراد خواهد بود.

    احد وظیفه ادامه داد: هوای تهران در روز پنج‌شنبه دوم مهرماه و جمعه سوم مهرماه نیز صاف و در پاره‌ای از نقاط غبار صبحگاهی و در بعدازظهر نیز با رشد ابر در ارتفاعات روبرو خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای هوا نیز در روز پنج‌شنبه 30 و 18 درجه سانتیگراد و در روز جمعه 28 و 17 درجه سانتیگراد خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط