فونیکسریمکسبهتام

برخورد شدید اتوبوس با خودروهای سواری

عصر خودرو : برخورد شدید یک دستگاه اتوبوس با چندین دستگاه خودرو سواری در شمال تهران ۹ مصدوم بر جای گذاشت.

برخورد شدید اتوبوس با خودروهای سواری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت 14:20 روز گذشته، آتش نشانان ایستگاه های 6، 106، 61 و گروه نجات 4 را به نیاوران، بعد از خیابان باهنر اعزام کرد.
    مرتضی بهروز معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران در این خصوص گفت: در محل حادثه یک دستگاه اتوبوس شخصی به دلیل نامعلومی با چندین دستگاه خودرو سواری برخورد کرده و پس از آن با شکستن نرده های حفاظ کانال آب، به حاشیه کانال رفته و چندین درخت را نیز شکست.
    وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به چند گروه تقسیم شدند، گروه اول با قرار دادن علائم هشدار دهنده و قطع برق خودروها به ایمن سازی محل حادثه پرداختند و گروه دوم نیزبا استفاده از تجهیزات ویژه نجات، راننده یکی از خودروها را که داخل خودرو محبوس شده بود را با احتیاط کامل خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
    بهروز ادامه داد: در این میان گروه دیگری از آتش نشانان نیز خود را به اتوبوس رسانده و 8 نفر از مسافران اتوبوس را که از ناحیه سر، دست ها و پا ها دچار مصدومیت شده بودند را از اتوبوس خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.
    وی همچنین اضافه کرد: نیروهای عملیات بعد از امدادرسانی به مصدومان، با بریدن شاخه های درختان، اطراف اتوبوس را خلوت کرده و با کمک جرثقیل اتوبوس را به حاشیه خیابان انتقال دادند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط