فونیکسریمکسبهتام

رییس شورای ترافیک کرمان تاکید کرد

جمع‌آوری چراغ‌های تبلیغاتی و تلویزیون‌های شهری از کنار چراغ‌های راهنمایی

عصر خودرو: فرماندار کرمان گفت: نصب چراغ‌های تبلیغاتی و تلویزیون‌های شهری در کنار چراغ های راهنمایی که رانندگان را به اشتباه انداخته یا دید آنها را مختل می‌کند خلاف است و موارد موجود باید جمع‌آوری شوند.

جمع‌آوری چراغ‌های تبلیغاتی و تلویزیون‌های شهری از کنار چراغ‌های راهنمایی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، "محمدعلی توحیدی" در جلسه شورای ترافیک شهرستان کرمان با بیان اینکه تقریباً تمامی پروژه‌های مربوط به ساماندهی وضعیت ترافیک و حمل و نقل شهر کرمان آغاز به کار کرده و یا اجرایی شده‌اند، اظهار امیدواری کرد که طرح جامع حمل و نقل کرمان که 28 تقاطع غیرهمسطح در آن دیده شده در آینده‌ای نزدیک به انجام برسد.

    وی خاطرنشان کرد : برخی طرح‌ها و پروژه‌ها تنها در وضعیت ساکنین یک محله یا منطقه تأثیر خواهد داشت ولی برخی از آنها تقریباً تمامی شهروندان را منتفع خواهد کرد و طرح جامع حمل و نقل کرمان یکی از این پروژه‌ها و طرح‌های عظیم در شهر کرمان است که در سهولت رفت و آمد شهروندان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

    رئیس شورای ترافیک شهرستان کرمان با ابراز نارضایتی از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان که تعدادی از مصوبات شورای ترافیک را اجرا نکرده یا معطل گذاشته‌اند، عنوان کرد: تنها تشکیل جلسه و مصوب کردن تصمیمات، مشکلی را حل نخواهد کرد مصوبات شورای ترافیک جنبه قانونی داشته و عدم اجرای آنها قابل پیگیری است.

    توحیدی یادآور شد: تا اتفاق تلخی برای کسی رخ نداده و تا حادثه‌ای به وقوع نپیوسته باید اقدام کرد وگرنه بعد از حادثه پاسخگویی و حسابرسی سختی خواهیم داشت.

    رئیس شورای ترافیک شهرستان کرمان تردد در بخشی از بلوار شهید صدوقی کرمان و قائم‌آباد را نامطلوب دانست و گفت: کوتاهی دستگاه‌های متولی ممکن است فاجعه‌ای را در این مسیرها ایجاد کند در حالیکه اصلاح این دو معبر از مصوبات قبلی شورای ترافیک است که اجرا نشده و متأسفانه بلاتکلیف باقی مانده است.

    وی ادارات دست اندرکار را موظف کرد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات تردد در بلوار شهید صدوقی و قائم‌آباد اقدام کنند و گزارش اقدامات خود را در جلسه آتی ارائه دهند.

    توحیدی همچنین از نحوه حمل و نقل مسافران مسیر «کرمان-چترود» و اضافه شدن وسایل نقلیه عمومی در این مسیر و ساماندهی وضعیت فعلی خواستار گزارش جامعی در این خصوص شد و خاطرنشان کرد: نصب چراغ‌های تبلیغاتی و تلویزیون‌های شهری در کنار چراغ‌های راهنمایی که رانندگان را به اشتباه انداخته یا دید آنها را مختل می‌کند خلاف است و موارد موجود باید جمع‌آوری شوند.

    وی ایجاد ترافیک مقابل برخی مدارس در زمان تعطیلی کلاس‌ها را مشکلی دانست که باید شهرداری، راهنمایی و رانندگی و آموزش و پرورش با همفکری و همکاری هم راهکاری برای آن بیندیشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو