فونیکسریمکسبهتام

رانندگان به جای جاده هراز از مسیر فیروز کوه تردد کنند

عصر خودرو- رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: جاده هراز به دلیل تعمیرات امروز و فردا /سیزدهم و چهاردهم تیر ماه/ از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ مسدود است و به رانندگان توصیه می شود از مسیر جایگزین فیروز کوه تردد داشته باشند.

رانندگان به جای جاده هراز از مسیر فیروز کوه تردد کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ ایرج کهریزی گفت:  دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف در محور هراز بعد از امامزاده هاشم(ع)  پس از بازگشایی و بعد از فیروز کوه برای ثبت تخلفات کرونایی فعال هستند و پلاک تمامی خودروها در محدوده گدوک بعد از امامزاده هاشم (ع) توسط دوربین ها ثبت می شود.

    وی با بیان اینکه محدودیت های تردد بین شهری  کرونایی مانند روزهای گذشته اعمال می شود، اظهار داشت: پلاک رانندگان متخلف توسط دوربین‌های هوشمند فعال در مسیرهای هراز و فیروز کوه ثبت و برای آنها قبض جریمه صادر می شود.

    رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به میزان جریمه خودروهای متخلف اظهار داشت: خودروهای پلاک غیر بومی بر اساس ورود به شهرهای قرمز و خروج از آنها مبلغ یک میلیون تومان و ورود به شهرهای نارنجی و زرد و خروج از آنها مبلغ 500 هزار تومان جریمه می‌شوند.

    کهریزی ادامه داد: جریمه خودروهایی که به سمت استان های شمالی ادامه مسیر داشته باشند در خلافی خودرو ثبت می‌شود و پلاک هایی که هیچ گونه مجوز ترددی از فرمانداری ها و یا پلیس راهور نداشته باشند توسط دوربین ها و ماموران پلیس مستقر در جاده اعمال قانون می شوند.

    وی با اشاره به وضعیت ترافیک جاده فیروز کوه، اظهار داشت: در حال حاضر شاهد ترافیک روان در این منطقه هستیم هیچ گره ترافیکی با توجه به مسدود بودن جاده هراز گزارش نشده است.

    شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط