فونیکسریمکسبهتام

فرمانده فراجا:

قوانین راهنمایی و رانندگی باید بازنگری شوند

عصر خودرو- فرمانده فراجا گفت: جرایم کنونی راهنمایی و رانندگی بازدارنده نیست و باید قوانین و مقررات این حوزه مورد بازنگری قرار گیرد.

قوانین راهنمایی و رانندگی باید بازنگری شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا اظهار داشت: حقیقت این است که ترافیک یکی از حوزه‌های پر اهمیت برای مردم است و مدیریت این حوزه، سنگین‌تر از هر حوزه دیگری در مجموعه پلیس راهور است.

    وی افزود: حمل‌ونقل و ترافیک زیرساخت همه زیرساخت‌های کشور محسوب می‌شود و باید مشکلات این حوزه برطرف شود تا مسیر و راه رسیدن به مطلوب را در همه امور کشور تسهیل کند.

    فرمانده فراجا ادامه داد: اگر در وضعیت مطلوب در امر ترافیکی بودیم، این حجم از تصادفات و جان‌باختگان نباید توجیهی می‌داشت و باید وضعیت بهتری را در این موارد تجربه می‌کردیم.

    رئیس پلیس کشور اظهار داشت: اگر اجرای درست از فرآیندی غلط داشته باشیم، یعنی راه را اشتباه رفته‌ایم؛ در مجموعه انتظامی کشور باید بتوانیم اجرای درست از یک ویژگی درست، آن هم به صورت جهادی داشته باشیم.

    وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا به سهم 12 درصدی پلیس در کاهش تصادفات برسیم؛ همچنین تلاش کنیم در ارائه خدمات به مردم تسهیل‌گری داشته باشیم.

    فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: مقدار کنونی جرایم راهنمایی و رانندگی بازدارنده نیست و باید قوانین و مقررات این حوزه مورد بازنگری قرار گیرد.

    وی در پایان گفت: بنا بود به سردار هادیان‌فر در مرکز تحلیل داده پلیس مسئولیت بدهیم، اما وزیر راه طی تماس تلفنی درخواست کرد تا از تجارب ایشان در این وزارتخانه بهره‌‌مند شوند که با توجه به نقش وزارت راه در موضوع کاهش تصادفات و تجارب ارزشمند سردار هادیان‌فر در این حوزه، مورد موافقت اینجانب قرار گرفت.

    گفتنی است،صبح امروز مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا، با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، سردار مهدی معصوم‌بیگی، رئیس بازرسی کل پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا و جمع دیگری از فرماندهان پلیس و سایر مقامات ارشد لشکری و کشوری در سالن همایش نورالرضا ستاد پلیس راهور فراجا در شهرک آزمایش برگزار شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط