فونیکسریمکسبهتام

قالیباف در جلسه شورای شهرداران مطرح کرد

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، توسعه مترو و پرداخت دیون معوق از اولویت‌های اصلی شهرداری تهران

عصر خودرو : شهردار پایتخت تاکید بر اینکه شهرداری تهران به جز توسعه خطوط مترو پایتخت پروژه جدیدی را آغاز نخواهد کرد، گفت:انجام کار جدید در اولویت اصلی ما نیست چراکه سیاست شهرداری تهران تکمیل پروژ‌ه‌های نیمه تمام، تکمیل مترو و پرداخت دیون معوقه است.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، توسعه مترو و پرداخت دیون معوق از اولویت‌های اصلی شهرداری تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازتسنیم، محمدباقر قالیباف طی سخنانی در جریان جلسه شورای شهرداران با اشاره به فضای شکل گرفته در بیرون از محیط شهرداری تهران، اظهار داشت: گاهی می‌شنویم که شهرداری تهران کارهای خود را تعطیل کرده است، باید پرسید ما کدام کارمان را تعطیل کرده‌ایم؟ در حالی که فعالیت‌ها در شهر با همان شدت در حال پیگیری است. ما بیش از همه باید حمیت قسمتی و غیرت سازمانی داشته باشیم و بدون شک تحت تاثیر این حرف‌ها قرار نمی‌گیریم.

    وی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران به جز توسعه خطوط مترو پایتخت پروژه جدیدی را آغاز نخواهد کرد، بیان کرد: انجام کار جدید در اولویت اصلی ما نیست چرا که سیاست شهرداری تهران تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، تکمیل مترو، پرداخت دیون معوقه و توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

    شهردار تهران با اشاره به اولویت‌های پیش رو به منظور تکمیل خطوط و ایستگاه‌های مترو در شهر عنوان داشت: هم اکنون باید خطوط شش و هفت متروی تهران را به همراه ایستگاه‌های آن تکمیل کنیم. معنی این حرف آن است که برای تکمیل مترو و تأمین بخشی از واگن‌ها به 14 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز داریم.

    قالیباف با اشاره به لزوم توجه حداکثری بر حوزه نگهداشت شهر و حفظ کیفیت درمانگاه‌های زیرمجموعه شرکت شهر سالم، بر ضرورت تکمیل برنامه پنج ساله شهرداری تهران تاکید کرد و گفت: با تکمیل برنامه پنج ساله شهرداری باید اجازه دهیم تا مدیر و شورای شهر بعدی بتوانند برای خودشان برنامه ریزی کنند. همچنین باید به پرداخت دیون توجه داشته باشیم تا دوره بعدی شهرداری و شورای شهر را بدهکار نکنیم.

    وی در پایان گفت: اگر برکت و لطف خدا را می‌خواهیم باید کار را با این منطق انجام دهیم و بدون شک خداوند نیز گره گشایی می‌کند. همچنین باید توجه داشته باشیم که عنایت خداوند در گرو آن است که عقل خود را به کار بگیریم و خالصانه کار کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط