فونیکسریمکسبهتام

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس:

بیش از ۱۸ میلیون تردد در محورهای استان فارس ثبت شد

عصر خودرو: مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس از ثبت بیش از ۱۸ میلیون تردد در مردادماه امسال خبر داد و گفت: استان فارس با این میزان تردد رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داده است.

بیش از ۱۸ میلیون تردد در محورهای استان فارس ثبت شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، هادی مدرس‌زاده رحمان‌پور اظهار داشت: براساس آخرین آمار استخراج شده توسط دستگاه‌های ترددشمار، تردد در مردادماه امسال در کل محورهای استان فارس برابر با 18 میلیون و 756 هزار و 87 وسیله نقلیه بوده است.
    وی گفت: 16.8 درصد از این میزان مربوط به وسایل نقیله سنگین عمومی اعم از کامیون، اتوبوس، تریلر و غیره بوده و به این لحاظ استان فارس رتبه پنجم کشور را در این زمینه به خود اختصاص داده است.
    مدرس‌زاده افزود: سرعت متوسط در مجموع محورهای استان در مردادماه برابر با 84 کیلومتر در ساعت بوده و استان فارس بعد از استان‌های قزوین، مرکزی، سمنان، اصفهان، قم، یزد و آذربایجان شرقی هشتمین استان به لحاظ سرعت متوسط در مردادماه بوده که حاکی از روانی تردد در محورهای استان در این مدت بوده است.
    مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان فارس خاطرنشان کرد: پرترددترین محورهای استان در مردادماه به ترتیب شیراز- مرودشت و برعکس با 10 درصد، کمربندی اکبرآباد شیراز با 6.3 درصد، شیراز- سپیدان 5.2 درصد کازرون – دشت ارژن 4.4 درصد و شیراز – کازرون 4.2 درصد گزارش شده است.
    وی تصریح کرد: اوج ترافیک در مجموع محورهای استان در ساعات 17 تا 21 بوده و ساعت اوج ترافیک مجموع محورهای استان فارس در مردادماه ساعت 19 تا 20 با ثبت 47 هزار و 807 تردد بوده است.
    مدرس‌زاده بیان کرد: بنابر گزارش‌های تحلیلی تصادفات این ماه یکی از ماه‌های پرحادثه در سال نام گرفته بنابراین از همه عزیزانی که قصد سفر در این ایام را دارند تقاضا می‌شود نکات ایمنی در سفر را رعایت کنند و از طریق سایت www.141.ir  از وضعیت راه‌ها اطلاع یابند.
    وی گفت: رانندگان می‌توانند با دانلود اپلیکیشن 141 از سایت مذکور به صورت رایگان آخرین تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری جاده‌های کل کشور را مشاهده کنند و نسبت به وضعیت هوا، ازدحام ترافیک و غیره آگاهی یابند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط