فونیکسریمکسبهتام

بازدید اعضای مجمع شهرداران آسیایی از مترو

عصر خودرو : بیش از ۵۰ نفر از میهمانان داخلی و خارجی مجمع شهرداران آسیایی، در قالب یک تور فنی نیم‌روزه از خطوط حمل و نقل پایتخت بازدید کردند.

بازدید اعضای مجمع شهرداران آسیایی از مترو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا،  میهمانان حاضر از طریق قطار مترو و با همراهی علی عبداله پور جانشین فنی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو و سایر معاونان و مدیران از ایستگاه تجریش به ایستگاه متروی طالقانی رفتند تا از نزدیک با نحوه خدمات‌رسانی سریعترین وسیله حمل ونقل عمومی تهران آشنا شوند.

    بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران،‌شهرداران آسیایی در این بازدید از ایستگاه تجریش به عنوان بزرگ‌ترین ایستگاه متروی خاورمیانه و عمیق‌ترین ایستگاه‌های متروی جهان با عمق 51 متر، دیدن کردند و با حضور در کابین راهبر مترو در طول این سفر زیرزمینی از نزدیک با چگونگی هدایت قطار مترو آشنا شدند.

    معاون شهرداری کابل: متروی تهران بسیار مدرن تر و پاکیزه تر از مترو توکیو

    معاون شهرداری کابل که به نمایندگی از شهردار کابل در مجمع شهرداران آسیایی شرکت کرده بود در این بازدید تاکید کرد: همیشه تصور می کردم مترو توکیو در دنیا حرف اول را می زند اما امروز با دیدن مترو تهران نگاهم تغییر کرد.

    محمد اسلم اکرمی در حاشیه بازدید از مترو تهران با بیان اینکه همیشه تصور می کرده که متروی توکیو در دنیا حرف اول را می زند، اظهار کرد: پس از بازدید از خطوط مختلف متروی تهران به این نتیجه رسیدم که متروی تهران بسیار مدرن تر و پاکیزه تر از توکیو است.

    وی با بیان اینکه شهردار تهران انقلابی در حمل و نقل عمومی ایجاد کرده است افزود: از قالیباف به دلیل ابتکاراتی که در خطوط اتوبوسرانی و مترو ایجاد کرده است باید تقدیرکرد.

    معاون شهرداری کابل گفت: با دیدن کارهایی که در شهرداری و مترو صورت گرفته باید از شهردار تهران تقدیر کرد.

    معاون شهردار شهر بربک لبنان: مترو تهران نماد و سنبل پیشرفت ایران

    معاون شهردار شهر بربک لبنان نیز دربازدیدی که از مترو تهران داشت گفت: مترو تهران به نماد و سنبل پیشرفت ایران تبدیل شده است.

    فرهاد محمط تهران را از جهت پیشرفت شهری به عنوان یک نماد و سنبل دانست و گفت: تهران از وضعیت مناسب شهری برخوردار است که می تواند با کشورهای اروپایی رقابت کند.

    معاون شهردار بربک لبنان ضمن بیان این مطلب خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای حاشیه از جمله کشورهای عربی و غرب آسیا به پیشرفت‌های این شهر نگاه می کنند و از تجربیاتش بهره می برند.

    وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی که در مترو صورت گرفته گفت: کار بسیار جالبی بود همین فضاها فرصت خوبی برای نشان دادن فرهنگ غنی ایرانی به گردشگران است.

    همچنین مشاور انجمن شهرداران بنگلادش در UCLGگفت: پیشرفت ایران در حمل و نقل و ترافیک قابل توجه است و مترو به عنوان یکی از وسایل حمل و نقل پاک برای شهری مثل تهران بسیار ضروری است .

    وی با بیان این مطلب که شهر تهران از نظر حمل و نقل و ترافیک پیشرفته تر از بنگلادش است، افزود: اما به لحاظ تراکم جمعیت و ترافیک کلان شهر تهران این ناوگان جوابگوی حمل و نقل عمومی این کشور نیست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو