فونیکسریمکسبهتام

توسط یک شرکت معروف خودروسازی؛

ویلچر فوق مدرن برای پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ ساخته می شود

عصر خودرو: یک شرکت معروف خودروسازی در نظر دارد تا برای رقابتهای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو ویلچر مخصوصی بسازد که شاید از هم اکنون به توان عنوان «فوق مدرن» را برای آن برگزید.

ویلچر فوق مدرن برای پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ ساخته می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، شرکت خودروسازی بی.ام.و با طراحی و ساخت خودروها و موتورسیکلت های لوکس توانسته در دهه های اخیر خود را به عنوان یک غول مطرح در این صنعت سودآور مطرح کند.

    این شرکت سال گذشته با ساخت وسیله مخصوص ورزش هیجان انگیز «لوژ سواری» به تیم ملی آمریکا کمک کرد تا در مسابقات المپیک زمستانی سوچی روسیه مدالهای نقره و برنز را نصیب خود کنند و حالا در نظر دارد این موفقیت را برای مسابقات پارالمپیک 2016 ریو تکرار کند.

    در این راستا بخش آمریکای شمالی بی.ام.و اعلام کرده که پارالمپیک ریو را نشانه رفته و قصد دارد ویلچر مخصوص سرعت برای تیم ملی آمریکا در بخش مسابقات دو و میدانی طراحی کند.

    این ویلچر جدید چهارمین پروژه بی.ام.و طی توافق 6 ساله این شرکت با آمریکاست.

    این شرکت خودروساز اعلام کرده که در طراحی و ساخت این فناوری جدید به تطابق آناتومی ورزشکاران معلول و ساختار مناسب ویلچر ویژه سرعت توجه ویژه ای می کند.

    بی.ام.و برای ارایه بهترین طرح مورد نظرش همکاری تنگاتنگی با یکی از شرکایش یعنی شرکت Designworks آغاز کرده تا به گفته مدیران این شرکت «خلاقانه ترین طرح ممکن» ارایه شود.

    فاکتورهایی نظیر ساختار آیرودینامیکی، سیستم ترمز و گردش، محل نشستن ورزشکار و اسکلت ساخته شده از فیبر کربنی از مهمترین نکاتی است که در طراحی این ویلچر مد نظر قرار گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط