فونیکسریمکسبهتام

خودروی جذاب BMW و آپشن های آن

عصر خودرو- BMW جزء خودروهای بسیار زیبا و لوکسی به شمار می‌رود که انتخاب افراد زیادی بوده و خریداری آن مزیت های متعددی داشته است.

خودروی جذاب BMW و آپشن های آن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، آپشن های بی ام و به قدری زیاد و کاربردی هستند که هرکسی را مشتاق می کند تا برای خرید آن اقدام نماید. در این ماشین پرطرفدار آپشن های ایمنی هم قرار گرفته تا منجر به حداقل رساندن احساس ضربه و برخورد شود.

    به صورت کلی کارایی بالا، ایمنی و امنیت فوق العاده، دوام و طول عمر بالای بی ام و، سرمایه گذاری مناسب، حس آسایش و راحتی در رانندگی و سفر، توانایی های دینامیکی، طراحی بسیار لوکس و مشتری پسند، تنوع گسترده در مدل ها، تعمیر و نگهداری مناسب و... در کنار هم سبب شده اند تا با یک خودروی بی نظیر روبرو باشید.

    •  موتور بی ام و به عنوان قلب خودرو محسوب می شود و شما با تهیه قطعات با کیفیت می‌توانید منجر به افزایش طول عمر و قدرت موتور شوید.
    •  یکی از حساس ترین قسمت هایی که در خودرو وجود دارد به جلوبندی اختصاص دارد به همین جهت باید برای خرید قطعات اورجینال به منظور حفاظت از جلوبندی اقدام شود.
    •  لوازم بدنه بی ام و در زیبایی آن نقش مهمی دارد و باید از لوازم شیک و درجه یک استفاده شود.

    اما یکی از اصلی ترین و مهم ترین چالش های که برای صاحبان خودروهای لوکس و خارجی وجود دارد در مورد تامین و خرید لوازم یدکی می باشد و این افراد همواره نگران دسترسی به قطعات اورجینال هستند؛ اما سوال اینجاست که آیا واقعا در ایران می توان فروشگاهی را یافت که این محصولات و قطعات را به صورت اصلی و اورجینال ارائه نماید؟

    لوازم یدکی بنز‌ و بی ام و به دو دسته اصلی تقسیم می شوند؛ دسته اول شامل لوازم فنی و مکانیکی هستند و دسته دوم به فیزیک اتومبیل و ظاهر و آپشن های بی ام و مرتبط می باشند.

    در زمان خرید قطعات اصلی بی ام و و بنز‌ این نکات را به خاطر داشته باشید که حتما از واردکنندگان دسته اول و نمایندگی های مجاز لوازم مورد نیازتان را تهیه کنید؛ قبل از خرید اطلاعات کافی از رنج قیمت ها به دست بیاورید چرا که با دانستن حدودی قیمت‌ها می توانید یک کالای اصلی و اورجینال تهیه کنید؛ به منظور خرید محصولات با کیفیت و اصلی حتما از مشاوره های فروشندگان خودرو استفاده کنید؛ در خودروی شما هر قطعه دارای ارزش است. تعدادی از فروشندگان اقدام به فروش لوازم فیک می‌کنند پس به جای اینکه همیشه به دنبال جنس های با قیمت پایین باشید سعی کنید قطعات اصلی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را تهیه نمایید.

    از کجا میتوانیم متوجه شویم قطعه خریداری شده اصلی است؟ برای اینکه شما تشخیص بدهید قطعه خریداری شده اصل یا فیک است قطعاً تشخیص سختی دارید ولی یک متخصص میتواند اصلی یا فیک بودن آن را برای شما تایید کند. راهکار ساده دیگری نیز وجود دارد که استفاده از بارکد قطعه می باشد. شما میتوانید بارکد را اسکن  کنید و به سایت BMW رجوع داده میشوید و در آن جزئیات قطعه را ببینید.

    برای خرید لوازم بی ام و از چه فروشگاههای استفاده کنیم؟

    خودروهایی مثل BMW یا BENZ جزء نمونه خودروهایی هستند که نمیتوانند انتخاب اکثر عموم افراد باشند و به همین جهت باید در انتخاب فروشگاه به منظور خرید لوازم بی ام و یا خرید آپشن های بی ام و دقت بسیار زیادی داشته باشیم. در کنار آن این خودروی با اصالت به گونه ای طراحی شده که از ابتکار نوآورانه و دقت بسیار بالایی برخوردار است و برای اینکه شما صدمه‌ای به آن وارد نکنید و منجر به افزایش طول عمر خودرو خود شوید باید در خرید لوازم بی ام و دقت بسیار بالایی داشته باشید و هر فروشگاهی را برای خرید لوازم خودروی خود انتخاب نکنید.

    هر خودرویی حتی در گران ترین قیمت ها و مهندسی های ماهرانه نیاز به تعمیر و نگهداری های منظم داشته است. مثلا اگر شما به صورت صحیح از خودروی BMW خود استفاده کرده باشید پس از سپری شدن چهارصد کیلومتر باید برای سرویس آن اقدام کنید. به منظور نگهداری از خودرو باید با خرید لوازم بی ام و هر کدام از قطعات را در زمان مشخصی تعویض کنید.

    اگر می خواهید در آینده با مشکلی روبرو نشوید و مدت زمان زیادی بدون وجود نگرانی و با آسودگی خاطر از خودرو خود استفاده کنید باید یک برنامه ریزی مشخص به منظور نگهداری خودروتان داشته باشد و برای خرید لوازم بی ام و مثل فیلترهای روغن، تسمه‌ها، فیلترهای سوخت هوا و... اقدام کنید؛ در چنین شرایطی قطعا عملکرد خوبی در زمینه مصرف سوخت خودرو خواهید داشت.

    عده ای تصور می کنند که معمولاً خرید آپشن های بی ام و یا قطعات آن به صورت اورجینال نسبت به لوازم غیر اورجینال از قیمت بسیار بالاتری برخوردار هستند ولی این تصور تقریباً غلط است که محصولات غیر اورجینال قیمت به شدت کمتری به نسبت اورجینال دارند چراکه خرید کالای اصلی برای چنین خودروهایی یک ضرورت اصلی به شمار می رود و خودرو با توجه به اینکه یک سیستم پیوسته و دارای چندین جزء متفاوت است و در کنار همدیگر به صورت هماهنگ کار می کنند و روی یکدیگر تأثیر می گذارند باید به گونه ای این قطعات خریداری شوند که آسیبی به این پروسه و کارکرد کلی خودرو وارد نگردد. اگر تنها یک قطعه از خودرو دارای کیفیت قابل قبول نباشد قطعاً قطعات دیگر را دچار آسیب خواهد کرد و اختلال کلی در عملکرد به وجود میآورد مخصوصاً خودروهای نظیر بی ام و و بنز‌ که از حساسیت بالایی برخوردارند و باید در زمان خرید قطعا توجه ویژه ای به آن ها داشته باشید.

    پس با خرید لوازم یدکی اورجینال و اصلی این اطمینان را به وجود می آورید که سلامت خودرو خود را حفظ کرده اید و بهبود کارکرد آن کمک فراوانی نموده‌اید. به خاطر داشته باشید که قطعات فیک بر روی عملکرد خودرو تاثیرگذاری مستقیمی دارند و حتی در شرایطی می توانند منجر به بروز حادثه گردند و جان سرنشینان خودرو را تهدید کنند.

    معرفی بهترین و مجهزترین فروشگاه فروش لوازم یدکی بنز‌ و بی ام و

    در صورتی که صاحب خودروهای بی ام و و بنز‌ هستید برای خرید وسایل و تجهیزات متفاوت این خودروهای با کیفیت جای نگرانی وجود ندارد و شما در هر کجای کشور می توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی اتوآلمان تجهیزات متفاوت خود را انتخاب کنید تا در سریعترین زمان ممکن از محصولات بسیار با کیفیتی برخوردار باشید؛ توجه کنید که تنوع بی‌نظیر و امکان فروش حضوری محصولات سبب شده تا مشتریان اعتماد بیشتری برای خرید آنلاین از فروشگاه داشته باشند؛ البته مژده به عزیزانی که در تهران سکونت دارند این فروشگاه دارای تیم متخصصی می‌باشد که می‌تواند برای نصب و ارسال محصول در تهران خدمات ویژه ای را ارائه بدهد. 

    فروشگاه اتوآلمان یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های است که به شما کمک می کند تا هرگونه نیاز در خصوص لوازم یدکی و تجهیزات مختلف خودروهای BENZ و BMW را در اختیار داشته باشید و فعالیت فروشگاه از سال 1395 آغاز شده و تمرکز ویژه ای بر روی واردات و فروش اکسسوری خودروهای آلمانی داشته است.

    فروشگاه اتوآلمان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا محصولات و تجهیزاتی را به کاربران عزیز ارائه بدهد که علاوه بر لوکس و باکیفیت بودند بلکه قیمت‌های معقولانه هم داشته باشند.

    با تهیه کردن قطعات داخلی اورجینال می توانید موتور خودرو خود را به صورت سالم نگه داری کنید و در کنار آن با خرید آپشن بی ام و به استحکام خودرو خود کمک نموده اید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو