فونیکسریمکسبهتام

در گفت و گو با مدیر نمایندگی ۱۰۲ پرشیا خودرو مطرح شد:

فروش نقد و اقساطی ب‌ام‌و با شرایط ویژه

عصر خودرو- از ۱۲ تا ۱۴ تیر ماه فروش ویژه نقد‌ و اقساط تمامی محصولات ب‌ام‌و در نمایندگی ۱۰۲ شریعتی فعال است. رامین عزیزنیا مدیر نمایندگی شریعتی توضیحاتی را در خصوص این طرح ویژه به خبرنگار عصرخودرو ارایه داد.

فروش نقد و اقساطی ب‌ام‌و با شرایط ویژه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو», عزیزنیا در ابتدا با بیان این موضوع که شرکت پرشیا خودرو به عنوان نماینده فروش و ارایه خدمات پس از فروش محصولات ب‌ام‌و و مینی در ایران مدتی بود سرویس فروش اقساطی را در برنامه خود نداشت، گفت: نمایندگی 102 شریعتی به عنوان تنها نمایندگی این شرکت که فروش و خدمات پس از فروش را در کنار هم و در یک محیط انجام می دهد، جشنواره ویژه ای  برای فروش محصولات ب‌ام‌و به صورت نقد و اقساط برقرار کرده است.

    مدیر نمایندگی شریعتی پرشیا خودرو اضافه کرد: در این طرح ویژه، کمیسیون خرید و فروش خودرو ها 50 درصد کاهش پیدا کرده و همچنین شرایط اقساطی فروش نیز با ماشین حساب ویژه محاسبه می شود. وی افزود: در فروش نقدی شرکت 1.5 درصد کمیسیون در نظر می‌گیرد که در این طرح فروش این عدد 50 درصد کاهش پیدا کرده است و علاوه بر این در فروش اقاطی نیز مشتریان می توانند با پیش پرداخت 50 تا 60 درصدی و سود تسهیلات 12 ماهه که با ماشین حساب ویژه محاسبه می‌شود، خودرو مورد نظر خود را از تمامی انواع خودروهای موجود ب‌ام‌و (سری 1 تا سری7، صفر و کارکرده) خریداری کنند. عزیزنیا اضافه کرد: سود در نظر گرفته شده برای این طرح حدود یک درصد از حالت عادی کمتر در نظر گرفته شده است به علاوه اینکه پس از چند ماه این نخستین طرح فروش اقساطی در شبکه نمایندگی های پرشیا خودرو به حساب می آید.

    عزیزنیا با بیان این موضوع که نمایندگی 102 شریعتی از سال96 کار خود را آغاز کرده و طی سه سال متوالی همواره توانسته رتبه برتر فروش را کسب کند گفت: احتمالا به دلیل استقبال مشتریان عزیز، این طرح تا پایان هفته جاری تمدید خواهد شد.

    مشتریان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح و طرح های مشابه، نمایندگی 102 را در فضای مجازی با نشانی persiakhodro_102@ دنبال کنند و یا براب کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1885-021 تماس حاصل کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط