فونیکسریمکسبهتام

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش:

‌رانندگان کیش به شرط رعایت قوانین راهنمایی‌و‌رانندگی‌ تشویق می‌شوند‌‌

عصر خودرو: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: به رانندگانی که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و ‌حقوق شهروندی را رعایت کنند مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

‌رانندگان کیش به شرط رعایت قوانین راهنمایی‌و‌رانندگی‌ تشویق می‌شوند‌‌
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، به همت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کیش جلسه کارگروه نظم و انضباط ترافیکی سطح جزیره کیش صبح امروز با حضور محمد ربیع‌زاده رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی ویژه کیش و جمعی از مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش در سالن جلسات این فرماندهی برگزار شد.

    یونس شعبانیان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: در این جلسه که با حضور مدیر کل بازرسی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد مقرر شد در اقدامی مشترک با حضور نیروی انتظامی، سازمان منطقه آزاد کیش و صدا و سیمای مرکز کیش عملکرد آن حوزه در رعایت مقررات و قوانین مورد بررسی قرار گیرد.

    شعبانیان در ادامه تصریح کرد: در این طرح به رانندگانی که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین حقوق شهروندی را رعایت کنند مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

    معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش در پایان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جلسه نظارت مسئولین امر بر ناوگان عمومی جزیره  بصورت محسوس و نامحسوس است که اجرا و بازتاب این امر اهداف قابل توجهی را پوشش خواهد داد.

    *هشدار پلیس فتا کیش در خصوص سوء استفاده سودجویان از اطلاعات کاربران

    مسئول پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش نیز در ادامه این گفت‌وگو با اشاره به انتشار تصاویر خصوصی کاربران در فضای مجازی گفت: سهل‌انگاری کاربران‌، مهم‌ترین عامل در بروز اتفاقات ناگوار و انتشار اطلاعات شخصی و خصوصی افراد در فضای مجازی است و رمز نگاری را راهکاری مناسب برای جلوگیری از سرقت اطلاعات بر شمرد و افزود: رمزنگاری قابلیتی است که امنیت اطلاعات را تا حد زیادی تضمین می‌کند.

    محمد رودمشکی اضافه کرد: بنابراین استفاده از رمزهای عبور پیچیده و پیشرفته می‌تواند اطلاعات خصوصی و مهم ما را از گزند و دسترسی مجرمان سایبری حفظ کند.

    وی یکی دیگر از روش‌های سوء استفاده مجرمان سایبری را بازیابی اطلاعات از تجهیزات خریداری شده دانست و گفت: در حال حاضر خرید و فروش اجناس دست دوم و کارکرده به خصوص گوشی‌ها و تبلت‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید بسیار رواج پیدا کرده است.

    رودمشکی به فروشندگان این دستگاه‌ها توصیه کرد: قبل از فروش حتماً دستگاه خود را به حالت تنظیمات کارخانه ای(Factory Reset) برگردانید و هرچند در برخی از دستگاه‌ها بعد از ریست کارخانه‌ای باز هم تمام اطلاعات موجود در حافظه دستگاه پاک نمی‌شود و فقط از دسترس ظاهری خارج می‌شوند.

    مسئول پلیس فتا کیش تصریح کرد: استفاده از حافظه‌های جانبی مثل رم و مموری در تبلت‌ها، لپ تاب‌ها و گوشی‌های اندروید می‌تواند به ما کمک کند که اطلاعات ارزشمند و خصوصی خود را بر روی حافظه‌های جانبی ذخیره کنیم و در موقع فروش حافظه جانبی را برای خود نگهداریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو