فونیکسریمکسبهتام

شهرک خدمات خودرویی در قم ایجاد می‌شود

عصر خودرو : شورای اسلامی شهر قم لایحه قرارداد با سرمایه‌گذار برای احداث شهرک خدمات خودرویی در میدان شهید رجایی قم را تصویب کرد.

شهرک خدمات خودرویی در قم ایجاد می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر، ‌ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم قبل از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قم لایحه قرارداد میان شهرداری و سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای ایجاد شهرک خدمات خودرویی را مطرح کرد.

    وی در توضیح این لایحه گفت: کمیسیون برنامه و بودجه قراردادی که در این رابطه منعقد شده را بررسی کرده و سه شرط برای آن گذاشته است. یکی اینکه باید عوارض توسط سازمان میادین به شهرداری منطقه سه پرداخت شود.

    رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم افزود: دوم اینکه دو پیوست باید در این قرارداد وجود داشته باشد. یکی پیوست زمان‌بندی و دیگری پیوست مصالحی که به کار می‌رود.

    وی افزود: مسئله دیگر این است که باید روش نگهداری در قرارداد مشخص شود تا بدانیم امور خدماتی و نگهداری به عهده شهرداری است یا سرمایه‌گذار.

    زمانبندی طرح 48 ماهه است

    مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم که در این جلسه حضور داشت با اشاره به اینکه زمین میدان شهید رجایی برای واگذار کردن به بخش خصوصی مشکل مالکیتی ندارد، گفت: این میدان در سال 74 به صورت زمین شهری به شهرداری واگذار شد.

    محمد صادقی افزود: در این قرارداد تا 30 درصد پیشرفت اجازه فروش نه برای خودمان قائل شده‌ایم و نه برای سرمایه‌گذار به همین خاطر تا این فروش انجام نشود هم نمی‌توانیم عوارض شهرداری را بپردازیم.

    وی اضافه کرد: زمانبندی این طرح 48 ماهه است و ارزش کل قرارداد 220 میلیارد تومان برآورد شده است.

    مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره‌بار شهرداری قم اظهار داشت: زمینی که برای این کار در نظر گرفته شده 66 هکتار است و زیرساخت‌های آن آماده شده است.

    وی افزود: آورده شهرداری در ای قرارداد زمین و عوارض و آورده شریک هم ساخت و نگهداری مجموعه است. این لایحه در جلسه یکشنبه شورای شهر تصویب شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو