فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه قم خبرداد؛

۱۰ کشته و زخمی در محورهای مواصلاتی قم

عصر خودرو : رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در اثر ۲ حادثه در محورهای مواصلاتی استان، ۴ نفر کشته و ۶ نفر مجروح شدند.

۱۰ کشته و زخمی در محورهای مواصلاتی قم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرانلاین، سرهنگ " اردشیر جمشیدی راد" با اعلام این خبر اظهار کرد: شب گذشته، یک دستگاه سواری هیوندا آزرا که از سمت روستای دستگرد به سمت قم در حرکت بود به علت ناتوانی در کنترل خودرو به داخل پرتگاه سقوط کرد و در اثر آن، 2 نفر از سرنشینان در دم فوت کرده و 2 نفر دیگر مصدوم شدند که بر اثر شدت سانحه یک نفر از مصدومان نیز در بیمارستان فوت کرد.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه نقص راه در تشدید حادثه تاثیر گذار بوده، علت اصلی تصادف را بی احتیاطی راننده اعلام کرد.
    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم همچنین از حادثه دیگری در اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید و وانت پیکان در کیلومتر 30 آزاد راه قم - تهران خبر داد.
    وی علت تصادف را تغییر مسیر وانت پیکان اعلام کرد و افزود: در این سانحه سرنشین پراید در دم فوت و یک نفر هم مصدوم شد.
    سرهنگ جمشیدی راد با اشاره به اینکه هر 4نفر فوت شدگان سرنشینانی بوده اند که از کمربند ایمنی استفاده نکرد ه اند، بر اهمیت استفاده از کمربند ایمنی در کاهش تصادفات تاکید کرد.
    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم در خاتمه بی توجهی به مقررات را عامل اصلی حوادث دانست و به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اوج مسافرت ها در نیمه دوم تعطیلات تابستانی و آگاهی از اینکه تصادف یک حادثه غیر قابل پیش بینی است، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و رفع خستگی بعد از مدتی رانندگی از دلایل اصلی یک سفر ایمن و بدون خطر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط