فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راهور اعلام کرد:

کاهش ۱۱ درصدی تصادفات فوتی در تعطیلات عید فطر

عصر خودرو: رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر نیز گفت: در این ایام شاهد افزایش ۱۴ درصدی سفر و کاهش ۱۱ درصدی تصادفات فوتی بودیم و در همین ایام بیش از ۶ میلیون تردد در سطح کشور به ثبت رسیده است.

کاهش ۱۱ درصدی تصادفات فوتی در تعطیلات عید فطر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایلنا، سردار تقی مهری  در دیدار با فرمانده انتظامی گلستان افزود: هدف اصلی پلیس ازاجرای طرح های مختلف ترافیکی در سطح جاده ها و شهرها، کاهش وقوع سوانح رانندگی و خسارات ناشی از آن است.

    وی همچنین اظهارکرد: مرحله دوم طرح تابستانه با هماهنگی تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی با محوریت پلیس در سطح کشور آغاز شده است.

    رییس پلیس راهور ادامه داد: تلاش کردیم در این طرح با بهره گیری از ظرفیت پلیس های تخصصی و تمامی امکانات و تجهیزات انسانی و لجستیکی بستر خوبی را برای مسافران فراهم کنیم.

    سرتیپ دوم پاسدار مهری گفت: از مهم ترین اهداف اجرای طرح تابستانه پلیس، کاهش وقوع تصادفات و فوتی های ناشی از آن است که عملکرد پلیس گلستان در اجرای این طرح قابل تقدیر است.

    رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر اظهار کرد: در این ایام شاهد افزایش 14 درصدی سفر و کاهش 11 درصدی تصادفات فوتی بودیم و در همین ایام بیش از 6 میلیون تردد در سطح کشور به ثبت رسیده است.

    رییس پلیس راهور ناجا همچنین شب گذشته در منزل شهید بابا عسگری در لیوان غربی از توابع شهرستان بندرگز حضور یافت و ضمن دلجوئی و دیدار با خانواده این شهید گفت: وجود خانواده شهداء برای کشور نعمت است و همه ما باید قدرشناس مادران و پدران شهیدان باشیم.

    مهری افزود: حیات شهداء مایه برکت بوده و شهادت آنها نیز مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

    وی تصریح کرد:شهیدان با الگو گرفتن از انبیاء و اولیای الهی، درس جهاد، ایثار و شجاعت را به همگان آموختند و با فداکاری های مثال زدنی، شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور تا پای جان ایستادند و در این راه، با نثار خون خود پرچم امنیت و آرامش را در کشور پر افتخار ایران اسلامی به اهتزاز در آوردند.

    رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه شهداء اسوه صبر و استقامت در عرصه جهاد با دشمنان هستند، بیان کرد: ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان وظیفه تمام افراد جامعه به خصوص مسوولان است.

    وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء باعث تداوم راه شهیدان و زنده ماندن راه و فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد.

    شهید باباعسگری در تاریخ 9 مرداد ماه سال 1383 در محور خاش به زاهدان توسط اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

    رییس پلیس راهور ناجا همچنین با حضور در ایستگاه ها و پاسگاه های پلیس راه گلستان ضمن نظارت بر عملکرد پلیس استان در اجرای این طرح، از نزدیک با مسافران و رانندگان ناوگان عمومی دیدار و به مشکلات و مسائل آنها رسیدگی کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو