فونیکسریمکسبهتام

فرماندار کرج اعلام کرد

تخریب ۱۰۰ خودرو در جاده چالوس

عصر خودرو :فرماندار کرج از تخریب کامل ۱۰۰ دستگاه خودرو در جاده چالوس بر اثر سیل شب گذشته خبر داد و گفت: ۵۰ درصد واحدهای مسکونی در روستای سیجان خسارت دیده است.

تخریب ۱۰۰ خودرو در جاده چالوس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، محمدتقی ایرانی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج مستقر در ستاد بحران استانداری البرز اظهار داشت: اسماعیل نجار دقایقی قبل وارد استان البرز شده و به صورت مستقیم به روستای سیل زده سیجان رفته است.

    وی افزود: با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران در استان البرز، امیدواریم هر چه سریع‌تر، کمک‌های دولت تدبیر و امید برای امدادرسانی به حادثه دیدگان ارسال شود.

    این مسئول بیان داشت: همچنین از صبح امروز نیز استاندار البرز در روستای سیجان حضور داشته، خدمات رسانی و امداد به سیل زدگان را مدیریت می‌کند.

    ایرانی گفت: تمام مسائل در ستاد مدیریت بحران استان البرز به ریاست استاندار البرز در محل حادثه مورد تجزیه و تحلیل و مدیریت قرار گرفته است و مدیران استانی به همراه مدیران کشوری از نزدیک شرایط را زیر نظر دارند.

    وی درباره آخرین آمار قربانیان نیز گفت: تا این لحظه 6 نفر فوت و 12 نفر مفقود شده‌اند.

    فرماندار کرج در پاسخ به این پرسش که شما صبح امروز تعداد کشته شدگان را 8 نفر اعلام کردید، گفت: با انجام تحقیقات بیشتر به ویژه صحبت با اعضای خانواده این افراد، احتمال می‌دهیم که 2 نفر از کشته شدگان زنده باشند و به همین دلیل نام آنها را از فهرست فوت شدگان قطعی خارج و در فهرست افراد مفقود شده قرار داده‌ایم و امیدواریم هر چه سریع‌تر سرنوشت این افراد مشخص شده و به جمع خانواده خود باز گردند.

    * تخریب کامل 100 خودرو در جاده چالوس
    ایرانی بیان داشت: همچنین بر اثر حادثه سیل شب گذشته حدود 100 خودرو به طور کامل تخریب شده است.

    وی افزود: از سوی دیگر حدود 270 واحد مسکونی در روستای سیجان قرار دارد که 50 درصد این واحدها بین 10 تا 50 درصد تخریب شده است.

    معاون استاندار البرز اظهار داشت: در حال حاضر آب و برق روستای سیجان وصل شده، مخابرات استان البرز با استقرار تجهیزات سیار ارتباط روستا را برقرار کرده است.

    ایرانی تصریح کرد: همچنین مواد غذایی و آب شرب سالم برای مردم روستای سیجان تامین شده و هلال احمر در حال ارسال مواد غذایی بیشتر به این روستا است.

    وی گفت: در حال حاضر آتش‌نشانی، شهرداری و اداره راه و شهرسازی با جدیت برای پاکسازی معابر روستای سیجان از سنگ‌های چند تنی و ماشین‌هایی که بر اثر سیل واژگون شده و یا زیر پل‌ها گیر کرده بودند، در تلاش هستند.

    ایرانی در پایان اعلام کرد: پلیس راه نیز در حال مدیریت تردد در جاده چالوس است و امیدواریم که تا چند ساعت دیگر، شرایط عادی در منطقه حاکم شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو