فونیکسریمکسبهتام

رییس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت :

موتورسیکلت‌‎های بی کیفیت با مجوز "استاندارد" پلاک می‌شوند

عصر خودرو : رییس اتحادیه فروشندگان دوچرخه، موتور سیکلت و لوازم یدکی، گفت: در صورتی که موتورسیکلت‌های بی‌کیفیت و آلاینده محیط زیست را سازمان استاندارد تایید نکند، نیروی انتظامی نیز آنها را پلاک نمی‌کند.

موتورسیکلت‌‎های بی کیفیت با مجوز "استاندارد" پلاک می‌شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، محمد خادم منصوری با اعلام این مطلب، افزود:  حدود 75 درصد بازارموتورسیکلت کشور از طریق تولیدات  CG125 تامین می‌شود، در صورتی که بخواهیم این محصول را با کیفیت و استاندارد‌های کیفی و زیست محیطی روز دنیا تولید کنیم نرخ این محصول به حدود 12 میلیون تومان افزایش می‌یابد.

    وی خاطر نشان کرد: برای جایگزینی تولید  CG125 باید موردی با رنج قیمتی مشابه جایگرین کنیم تا قشر ضعیف جامعه که عمدتا خریدار موتور نیزهستند برخوردار شوند.

    رییس اتحادیه فروشندگان دوچرخه، موتور سیکلت و لوازم یدکی ادامه داد:  از رده خارج کردن یک باره  CG125 ازخط تولیدحرکت مناسبی نیست، زیرا تعداد زیادی از تولید کنندگان قطعات مصرفی این مدل با حذف آن آسیب جدی می بینند.

    وی اظهار داشت:  برای بهبود شرایط کیفی موتور سیکلت CG125 بهتر است که تغییرات کیفی در ساختار تولید این محصول ایجاد شده ولی مانند پیکان در صنعت خودرو از رده خارج نشود.

    وی اضافه کرد: بنده اعتقاد دارم که پیکان نیز نباید از رده خارج می‌شد زیرا هنوز خودروی جایگزین آن نشده است.

    خادم منصوری تاکید کرد: حدود 95 درصد از موتور‌های موجود در بازارکاربراتی است که به تدریج باید جای خود را به انژکتوری دهند.

    وی بیان داشت:  سازمان استاندارد نیز در تایید موتور سیکلت‌های تولیدی استانداردهای مورد نظر را با سهل گیری خاصی تایید می‌کند به طوری که برخی از موتور سیکلت‌های بی کیفیت نیز به راحتی استاندارد های لازم را پاس می کنند.

    وی تصریح کرد: بر این اساس استاندارد‌های اعمالی سازمان استاندارد در کشور ما زیر سوال است.

    خادم منصوری در پایان، اظهارداشت:  در صورتی که موتور سیکلت‌های بی کیفیت و آلاینده محیط زیست را سازمان استاندارد تایید نکند نیروی انتظامی نیز آنها را پلاک نمی‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو