فونیکسریمکسبهتام

شهردار پلدختر:

دوربین‌های مداربسته در سطح شهرستان پلدختر نصب می‌شود

عصر خودرو : شهردار پلدختر گفت: دوربین‌های مداربسته در سطح شهرستان پلدختر نصب می‌شود .

دوربین‌های مداربسته در سطح شهرستان پلدختر نصب می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، جهانگیر اکبری شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدختر اظهار داشت: انجام کار بهتر هدف اصلی شهرداری است و برخورد با سد معبر حتی یک ساعت در شهر پلدختر تعطیل نشده که در این زمینه گزارش ماهیانه وجود دارد که به‌طور مرتب با آن‌ها برخورد شده است.

    وی به نصب چراغ چشمک‌زن چشم گربه‌ای در سطح شهر اشاره کرد و افزود: این‌گونه چراغ‌ها در سطح شهر پلدختر نصب‌شده‌اند.

    شهردار پلدختر به مشکل وانت‌بارهای مستقر در سطح شهر اشاره کرد و گفت: محل استقرار بخشی از وانت‌بارها و سه‌چرخه‌ها مشخص‌شده که متأسفانه رانندگان این‌گونه وسیله نقلیه‌این مهم را رعایت و از قانون تبعیت نمی‌کنند.

    وی عنوان کرد: بعضی از وانت‌بارها و سه‌چرخه‌ها شهر پلدختر خودسرانه به محل سه‌راه مرکز شهر رفته‌اند که این جابجایی سبب اعتراض سایر وانت‌بارها شده است.

    اکبری از راهنمایی و رانندگی شهر خواست مرتب در سطح شهر گشت بزنند و با این‌گونه رانندگان برخورد کنند.

    شهردار پلدختر گفت: اینکه گفته می‌شود تابلویی در سطح شهر نصب نشده را قبول ندارم، تابلو میدان‌های شهر تعویض شده‌اند.

    وی بابیان این‌که کارها نیاز به زمان‌دارند تصریح کرد: دو هفته دنبال یک بالابر هستیم تا بتوانیم چهار تابلو را نصب کنیم.

    اکبری به تابلو معلولان اشاره و عنوان کرد: در مورد تابلو معلولان در سطح شهر اقدام نشده ولی طرح آن انجام‌گرفته و آهن‌آلات آن خریداری‌شده که تا چند روز آینده تابلوی معلولان نصب می‌شود.

    وی در مورد انتقال گاراژ رومشکان گفت: ما در این محل بنر نصب‌کرده‌ایم که خودروها باید به مکان دیگر منتقل شوند ولی متأسفانه بنر را پاره کرده‌اند که انتظار داریم پلیس راهور در این زمینه برخورد کند.

    اکبری اظهار داشت: طرح دور برگردان روبروی بانک مسکن شهر را خود راهور پیشنهاد کرده اگر این محل را دوباره مسدود کنیم و جای دیگری را باز کنیم شکل خوبی ندارد.

    شهردار پلدختر گفت: درگذشته هم گفتیم اگر تغییری نیاز است به ما بگویید اما امروز دیگر امکان تغییر وجود ندارد زیرا در این محل شهرداری فضای سبز ایجاد و هزینه کرده است.

    اکبری به بحث دوربین‌های مداربسته سطح شهر اشاره کرد و افزود: شهرداری پلدختر 90 میلیون تومان دوربین مداربسته خریداری کرده که از این مبلغ 40 میلیون تومان آن را پرداخت کرده و مابقی آن در حال پرداخت است.

    وی عنوان کرد: چنانچه پلیس راهورجانمایی ایستگاه ویژه موتورسیکلت‌سواران مشخص کند شهرداری آن را انجام خواهد داد و در مورد تفکیک حوزه استحفاظی شهر، جلسه‌ای تشکیل شد و قانون محدوده شهر را مال شهر می‌داند.

    وی به بحث چاله‌های سطح شهر اشاره کرد و افزود: کارخانه آسفالت شهرداری پلدختر راه‌اندازی شده و آماده آسفالت کردن معابر و خیان ها است.

    شهردار پلدختر عنوان کرد: مدیر آب و فاضلاب شهری، پیمانکار آب و فاضلاب شهری تحویل قطعی به شهرداری دهد شروع به آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر خواهیم کرد.

    وی گفت: دوربین‌هایی برای خیابان‌های اصلی شهر معمولان نصب شود که اگر این کار صورت گیرد کمک خوبی برای شهر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو