فونیکسریمکسبهتام

طی مراسمی با حضور مسئولان

«رحمتی» مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های اردبیل شد

عصر خودرو : طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی، علی رحمتی به عنوان مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل معرفی شد.

«رحمتی» مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های اردبیل شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از فارس، در مراسمی که صبح امروز در اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل بدون حضور استاندار و معاونان وی در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد، «علی رحمتی» بعد از سه سال حضور در استان زنجان دوباره مدیریت حمل و نقل و پایانه‌ها را در استان اردبیل بر عهده گرفت تا جایگزین «عبدالحسین علی‌اکبری»، شود.

    در این مراسم مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل از حضور همه فعالان عرصه حمل و نقل و پایانه‌ها و انجمن‌های صنفی قدردانی کرد و گفت: سه سال پیش نیز به عنوان مدیرکل در این مجموعه حاضر بودم و نیازی نمی‌بینم که خودم را معرفی کنم.

    علی رحمتی افزود: عهده‌داری این مسئولیت دوباره در این استان مدنظرم نبوده و بنا به صلاحدید و نظر رئیس حمل و نقل و راهداری این مسئولیت را عهده‌دار شدم که امیدوارم در فرصت جدید عهده‌داری این مسئولیت بتوانم به تکلیف سنگین خدمتگزاری به مردم عمل کنم.

    وی با بیان اهداف سازمان در توسعه حمل و نقل ایمن و راحت برای آینده عنوان کرد: استان اردبیل به دلیل شرایط جغرافیایی و هم مرز بودن با آذربایجان شرایط خاص خود را دارد که سعی خواهیم کرد در دوره جدید مسئولیت و مأموریت بتوانیم مطلوب و مناسب اقدامتمان را انجام دهیم.

    مدیرکل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل ادامه داد: سرمشق ما در عرصه خدمت‌رسانی عمل به چشم‌انداز 1404 است که با تکیه بر اقتصاد مقاومتی سعی‌مان بر این خواهد بود تا فعالیت‌های مثبت و رو به جلویی را انجام داده و در چارچوب سیاست‌های ابلاغی بتوانیم برنامه‌هایمان را تحقق ببخشیم.

    رحمتی در پایان سخنان خود یادآور شد:‌ بنده از عنایت استاندار اردبیل و مجمع نمایندگان قدردانی می‌کنم که همراهی کردند تا این مسئولیت سنگین به بنده برسد که قطعاً در انجام آن تلاش مضاعفی را با استفاده از تجربیاتم که در استان‌های مختلف داشته‌ام تلاش کرده و در ایجاد رضایت‌مندی بیشتر مخاطبان این عرصه بتوانیم موفق و شایسته عمل کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو